مسابقه کتابخوانی کتاب ماه برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ شخصی من، به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، عباس باباخانیان، مدیر امور کتابخانه ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری مسابقه کتابخوانی کتاب ماه اطلاع داد و گفت: این مسابقه با مشارکت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، نرم افزار طاقچه، سازمان چاپ و انتشارات اوقاف و بعلاوه کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری همزمان با سایر برنامه های این سازمان به مناسبت سال 1401 برگزار می گردد.

مسابقه کتابخوانی کتاب ماه برگزار می گردد

باباخانیان اضافه نمود: این مسابقه از کتاب های لحظه آرامش نوشته سید محمدعلی جلالی (ویژه بزرگسالان) و ترکش ولگرد نوشته داوود امیریان (ویژه نوجوانان) برگزار می گردد.

علاقه مندان برای تهیه نسخه الکترونیکی کتاب لحظه آرامش و بعلاوه سوالات مسابقه می توانند به پورتال کتابخانه عمومی شهر تهران مراجعه نمایند. بعلاوه به وسیله سایت می توانند کتاب ترکش ولگرد را تهیه نمایند.

شرکت نمایندگان می توانند پاسخ های هر کتاب را تا 31 فروردین ماه 1401 به ترتیب به صورت یک عدد 10 رقمی (از چپ به راست) به شماره 2000183745 پیامک نمایند.

در بخش نوجوان (کتاب ترکش ولگرد) به 21 نفر از برگزیدگان مسابقه به قید قرعه جایزه نقدی 4 میلیون ریالی و در بخش بزرگسال (کتاب لحظه آرامش) نیز به 15 نفر از برگزیدگان مسابقه به قید قرعه جایزه نقدی سه میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "مسابقه کتابخوانی کتاب ماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه کتابخوانی کتاب ماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید