معادله مبهم دروازه بانی پرسپولیس

به گزارش وبلاگ شخصی من، شاید بزرگترین مشکل پرسپولیس 1400 ناتوانی این تیم در ثبت کلین شیت باشد. تیم های مختلف راه رسیدن به دروازه پرسپولیس را یافته اند و به جز فولاد که از روی نقطه پنالتی به گل رسید، نساجی، آلومینیوم و گل گهر با حرکات تمرین شده و در جریان بازی تور دروازه پرسپولیس را لرزاندند.

معادله مبهم دروازه بانی پرسپولیس

هر سه گلی که پرسپولیس در سه بازی اخیرش خورده سبب شده سرخ ها از حریف عقب بیفتند؛ در بازی نساجی سرخ ها کامبک زدند، مقابل آلومینیوم در برگرداندن بازی ناکام بودند و مقابل گل گهر تنها توانستند کار را به تساوی بکشند. این اتفاق سبب شده نتوان گلر یک برای پرسپولیس متصور شد و احتمالا یحیی با توجه به شرایط گلرها در تمرینات از بین رادوشویچ و لک، دروازه بانش را برای بازی مقابل مس انتخاب خواهد نمود.

رادوشویچ نیز همچون لک نتوانست در بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس پیروز باشد اما گلی که دریافت کرد روی یک ضربه ایستگاهی بود و در مجموع عملکرد بدی نداشت. رادو با سه مهار پیروز، یک خروج پیروز و دقت پاس 77 درصدی در مجموع عملکرد قابل قبولی داشت. در نهایت باید دید انتخاب اول یحیی برای بازی در ترکیب اصلی بازی بعدی کدام دروازه بان خواهد بود. فارغ از اینکه کدام یک از آنها انتخاب خواهند شد این فضای رقابتی بین گلرها می تواند به پیشرفت آنها یاری کند و طلسم کلین شیت نکردن را در پرسپولیس بشکند.

منبع: فرارو

به "معادله مبهم دروازه بانی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معادله مبهم دروازه بانی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید