علیرضا بیرانوند؛ هر چهار سال یک شورش!

به گزارش وبلاگ شخصی من، علیرضا بیرانوند، تبدیل به کلیدواژه فوتبال ایران شده است. همه جا صحبت از اوست و اینکه سرنوشتش چه خواهد شد و برای فصل پیش رو قرار است در لباس چه تیمی به میدان برود. در پرسپولیس می ماند؟ راهی استقلال خواهد شد؟ یا باید خود را آماده دیدنش در تیمی دیگر کنیم؟ هر چه که هست یک نکته تغییر نکرده و این است که علیرضا بیرانوند همان علیرضا بیرانوند همیشگی است. او همان قدر که در درون دروازه مطمئن است و باثبات، در بیرون از زمین ناطمئن است و ثباتی ندارد و هر لحظه باید منتظر تصمیمی عجیب از سوی او باشیم.

علیرضا بیرانوند؛ هر چهار سال یک شورش!

سال 1394

علیرضا بیرانوند برای پیوستن به پرسپولیس بی تاب بود و همین مساله باعث شد تا مشکلاتی را برای باشگاهش به وجود بیاورد. او از طریق علیرضا منصوریان از حضور در تمرینان منع شد و در اردوی ترکیه اجازه حضور کنار دیگر بازیکنان را پیدا نکرد و در اتاقش قرنطینه شد تا حرکت غیرمنتظره نوی را انجام ندهد. با این وجود طرفین با کدورت فراوان تا انتها فصل به همکاری ادامه دادند و نهایتا پافشاری بیرو و شورشش علیه باشگاه نفت باعث شد تا او راهی پرسپولیس گردد.

سال 1398

زمستان سال 98 برای پرسپولیسی ها بسیار پرحادثه بود. اواخر دی ماه یحیی گل محمدی جانشین گابریل کالدرون شد و در ادامه سرخ پوشان تهرانی با شوک بزرگ روبرو شدند. علیرضا بیرانوند در روز هایی که انتظار می رفت قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کند، با باشگاه آنتورپ بلژیک به توافق رسید و این باشگاه مبلغ رضایت نامه او را تامین کرد. علیرضا در هفته های انتهای درون دروازه پرسپولیس نبود و از نزدیک قهرمانی تیمش را ندید. رفتن ناگهانی او در آن روز ها حسابی طرفداران پرسپولیس را شگفت زده کرد.

سال 1402

سومین تصمیم عجیب و شورش بیرانوند را در این روز ها به چشم دیدیم. او پس از فصلی باشکوه در پرسپولیس که منجر به ثبت بیش ترین کلین شیت و 2 قهرمانی در لیگ و جام حذفی شد، تصمیم گرفت قراردادش را فسخ کند و در آستانه انتقال به رقیب سنتی سرخ پوشان یعنی استقلال قرار بگیرد. بیرو بازهم پرسپولیسی ها را متعجب و شوکه کرد و حالا همه منتظرند ببینند ناسازگاری نو او به کجا منتج خواهد شد. او مدعی شده که مطالباتش پرداخت نشده و رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس نظر دیگری دارد و معتقد است باشگاه به وعده های خود عمل نموده است.

علیرضا بیرانوند همان بازیکن جوان حدود یک دهه قبل است. گذر زمان و کسب تجربه هم نتوانسته او را به ثبات برساند. گلر اصلی تیم ملی فوتبال ایران همچنان اولویت های ویژه ای دارد و برای رسیدن به آن ها ممکن است هر قاعده ای را به هم بریزد.

منبع: فوتبال 360

منبع: فرارو

به "علیرضا بیرانوند؛ هر چهار سال یک شورش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا بیرانوند؛ هر چهار سال یک شورش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید