حمله دختر مجذوب کننده فوتبال ایران به رسوایی اتوبوس تیم ملی !

به گزارش وبلاگ شخصی من، خبرنگاران ورزشی: واکنش عجیب دختر فوتبالیست به افتضاح کنعانی زادگان در اتوبوس تیم ملی ایران قابل تامل است و نشان می دهد فوتبالیست ها هم از این اتفاق متاثر هستند.

حمله دختر مجذوب کننده فوتبال ایران به رسوایی اتوبوس تیم ملی !

اتوبوس تیم ملی فوتبال ایران در روزهای اخیر به یکی از کلمات پرجستجوی گوگل تبدیل شده است. انتشار فایل صوتی محمدحسین کنعانی زادگان در رابطه با اتوبوس تیم ملی، جنجالی شد. اتوبوس تیم ملی در شرایط اردوی پیش از بازی حریم خصوصی تلقی نمی شود. افشای قضیه اتوبوس تیم ملی می تواند مدیران فدراسیون و سرپرست تیم ملی فوتبال را دچار چالش کند. در نهایت باید دید برای راننده اتوبوس تیم ملی چه اتفاقی می افتد؟

به گزارش وبلاگ شخصی من ورزشی، در حالی که محمدحسین کنعانی زادگان در هفته اخیر در لیست تیم منتخب سال آسیا قرار گرفت، خبر بدی در خصوص وی منتشر شد. انتشار فایل های صوتی عجیب از محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش در اردوی اخیر تیم ملی حاشیه های جدیدی برای او به همراه داشته است.

در یکی از این صوت ها محمدحسین کنعانی زادگان به دخترجوان که احتمال داده می شود پرستوی ورزشی بوده باشد می گوید که در قرنطینه تیم ملی است؛ اما به خاطر رفاقتی که با راننده اتوبوس تیم ملی دارد می تواند برای کنار هم بودن به اتوبوس بروند.

این موضوع با واکنش های زیادی از سوی هواداران و دنبال کنندگان فوتبال همراه شد. اگر بین هواداران استقلال و پرسپولیس نسبت بندی کنیم به نظر می رسد هواداران استقلال، نسبت به این مسئله در فضای مجازی بیشتر واکنش نشان دادند. با اینکه این مدافع ملی پوش سابقه حضور در استقلال را دارد؛ اما خیلی زود مصدوم شد و ماجرای بازگشتش به پرسپولیس بوسیدن پیراهن دو تیم، باعث شد رابطه او و هواداران استقلال خیلی خوب نباشد.

در این حالت واکنش های هواداران استقلال طبیعی بود، اما یکی از واکنش های جنجالی در این خصوص مربوط به هستی سهرابی فر دختر فوتبالیستی است که سابقه بازی در تیم ملی فوتبال بانوان ایران را دارد. وی بارها علاقه خود به استقلال را اعلام کرده است. او بعد از افشای ماجرای اتوبوس تیم ملی و کنعانی زادگان، استوری پشت به اتوبوس تیم ملی منتشر کرد. این استوری به صورت گسترده در ساعات اخیر در فضای مجازی دست به دست می شود.

سهرابی فر در فضای مجازی بیش از 71 هزار نفر دنبال کننده دارد. در این شرایط دور از انتظار نبود که واکنش او مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

منبع: رکنا

به "حمله دختر مجذوب کننده فوتبال ایران به رسوایی اتوبوس تیم ملی !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله دختر مجذوب کننده فوتبال ایران به رسوایی اتوبوس تیم ملی !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید