ناراحتی آبی پوشان از مدیریت باشگاه، علاقه الدحیل به جذب مهدی قائدی

به گزارش وبلاگ شخصی من، خبرگزاری خبرنگاران- بازیکنان استقلال معقدند پنجره های بسته استقلال باعث حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا شد.

ناراحتی آبی پوشان از مدیریت باشگاه، علاقه الدحیل به جذب مهدی قائدی

به گزارش وبلاگ شخصی من، تعدادی از بازیکنان استقلال شب گذشته در فرودگاه به شدت از مدیریت باشگاه دلخور بودند و او را مقصر اتفاق های اتفاق افتاده می دانستند.

بازیکنان استقلال بعد از شکست برابر پاختاکور و حذف از لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته در یک سفر پر حاشیه که با درگیری چند تن از بازیکنان با عوامل تیم همراه بود به ایران برگشتند. نکته مهم ماجرا این است تعدادی از بازیکنان استقلال زمانی که داشتند از فرودگاه خارج می شدند احمد سعادتمند را مقصر نتایج استقلال می دانستند و معتقد بودند اگر بازیکنان جدید به قطر اعزام می شدند این تیم با خستگی مفرط در بازی با پاختاکور به میدان نمی رفت.

همچنین بازیکنان استقلال اعتقاد داشتند پرسپولیس با خریدهای جدید خود به مصاف حریفانش رفت و همین مساله باعث شد یحیی گل محمدی بتواند در هر بازی به چند بازیکن خود استراحت بدهد اما آبی ها شرایط متفاوتی داشتند و نامجو مطلق این امکان را نداشت تا به بازیکنی استراحت دهد. هرچه که هست حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا فصل ناکام آبی ها را کامل کرد و این تیم یک سال دیگر را هم بدون جام پشت سر گذاشت.

اگرچه هنوز هم یکی از اعضای هیات مدیره محکم ایستاده تا با برکناری احمد سعادتمند، دوباره فرهاد مجیدی را به استقلال برگرداند اما بعید به نظر می رسد وزارت ورزش دوباره ریسک کار با این مربی را به جان بخرد. برای استقلال در صورت بی نتیجه ماندن دور تازه مذاکرات با الکس نوری، تنها چند گزینه باقی می ماند؛ محمود فکری، جواد نکونام و رسول خطیبی که هر 3 تیم دارند به علاوه مجید نامجومطلق و در نهایت مهدی پاشازاده که سعادتمند مایل بود همان روزهای اول حضور در استقلال، حکم مدیرفنی تیم یا معاون فنی باشگاه را به او بدهد تا فرهاد مجیدی که حاضر به بیعت با او نشده بود و انتخابش به عنوان مدیرعامل را با گفتن این جمله که استقلال مدیر می خواهد نه کارمند، زیر سوال برده بود آقا بالاسر داشته باشد! به این جمع 5 نفره امیر قلعه نویی و علیرضا منصوریان را هم اضافه کنید که اگرچه الان سرمربی گل گهر سیرجان و تراکتور هستند اما وقتی بحث انتخاب سرمربی برای استقلال پیش می آید، آنها هم خود به خود گزینه می شوند.

اما این وسط، یک شخص سواستفاده چی که اخیرا دلالی و درآمد و پورسانت آن زیر زبانش مزه نموده، در تماس با 5 مربی ایرانی که محتمل است در صورت منتفی شدن استخدام الکس نوری، یکی از آنها سرمربی استقلال گردد، تماس گرفته و به تک تک آنها گفته شما را به عنوان گزینه اول سرمربیگری استقلال به مدیرعامل و هیات مدیره معرفی می کنم و آماده باشید که طی روزهای آینده سرمربی استقلال می شوید. این شخص که طی یک ماه گذشته با ادعاهای واهی، در فضای مجازی تا می توانست برای خودش اعتبار دست و پا کرد و مدعی تاثیرگذاری در باشگاه استقلال شد، حالا مدعی ایفای نقش اصلی در انتخاب سرمربی تیم است! او مدعی است با استفاده از نفوذ شخصی که قرار است خرج باشگاه را بدهد، حرف اول را در مشخص سرمربی تیم می زند.

این شخص در روزهایی که یک بساز بفروش برای مدیرعامل استقلال در هتل سوییت چند ده میلیون تومانی اجاره نموده بود تا مذاکرات استقلال و بازیکنان تمدیدی و تازه وارد در این مکان انجام گردد، بارها در همان هتل دیده شد. حتی گفته می گردد مذاکره با فرشاد احمدزاده که خشم طرفداران استقلال را به دنبال داشت هم از سوی این شخص طراحی شده بود! او دیشب هنوز کاروان استقلال از دوحه برنگشته، با دو سرمربی لیگ فزونی تماس گرفت و به صورت جداگانه به هر یک از آنها گفت: تو گزینه اصلی ما هستی و من کوشش می کنم سرمربی استقلال شوی. این شخص گویا امروز هم از صبح به این رفتار عجیب خود ادامه داده و شمار تماس های خود را به عدد 5 رسانده است. او حالا به خیال خود، گوشه ای می نشیند تا هر یک از این 5 نفر سرمربی استقلال شد، ادعا کند تماس او و کوشش او در این راه موثر بوده است.

مهدی قائدی ممکن است در فرصت باقی مانده تا سرانجام فصل جابجایی لیگ ستارگان قطر با باشگاه الدحیل قرارداد امضا کند. مهدی قائدی به عنوان موثرترین بازیکن لیگ نوزدهم و البته بعد از درخشش در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، از مدتی پیش مورد توجه چند باشگاه قطری قرار گرفته است.

الدحیل قطر جدی ترین مشتری مهدی قائدی بوده که حاضر است بابت رضایت نامه این بازیکن 2.5 میلیون دلار به استقلال پول پرداخت کند. استقلال با این پول می تواند پول شفر و همچنین مطالبات استراماچونی را پرداخت کند و همین مساله باعث شده سعادتمند به جدایی این بازیکن به صورت خیلی جدی فکر کند. با این شرایط ممکن است استقلال در یکی دو روز آینده رضایت نامه قائدی را صادر کند تا این بازیکن فصل آینده فوتبالش را در لیگ ستارگان قطر پشت سر بگذارد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "ناراحتی آبی پوشان از مدیریت باشگاه، علاقه الدحیل به جذب مهدی قائدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناراحتی آبی پوشان از مدیریت باشگاه، علاقه الدحیل به جذب مهدی قائدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید