8 تا از برترین هتل های کرمان که امتیاز بالایی از مسافران گرفتن!

به گزارش وبلاگ شخصی من، شهر زیبای کرمان یکی از بزرگ ترین شهرهای ایران است. این شهر 660 اثر ملی ثبت شده و 7 اثر ثبت شده در میراث جهانی یونسکو دارد و از این نظر جزو استان های تاریخی ایران محسوب می گردد. وجود این آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی در کرمان باعث شده این شهر یکی از مقاصد پرگردشگر کشورمان باشد. اما دغدغه ای که بیشتر گردشگران کرمان دارند پیدا کردن یک محل مناسب برای اقامت است. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید تا خاتمه این مقاله همراه ما باشید. در اینجا 8 نمونه از برترین هتل های کرمان شامل هتل های مدرن و اقامتگاه های سنتی را معرفی می کنیم. قطعا اقامت در هر یک از این هتل ها لذت سفر را برایتان دوچندان می نماید.

8 تا از برترین هتل های کرمان که امتیاز بالایی از مسافران گرفتن!

هتل پارس کرمان - برترین هتل های کرمان

هتل پارس کرمان یکی از مدرن ترین و برترین هتل های کرمان است که در سال 1381 فعالیت خود را شروع نموده است. این هتل 5 ستاره در 8 طبقه ساخته شده و 197 واحد اقامتی دارد. گردشگران در مدت زمان اقامت خود در هتل پارس کرمان می توانند از امکانات ویژه این هتل استفاده نمایند و سفری لذت بخش و راحت داشته باشند. این هتل دسترسی آسانی به فرودگاه، ایستگاه راه آهن، مرکز شهر و جاذبه های دیدنی کرمان دارد. از امکانات این هتل هم می توان به وجود چند رستوران با فضایی دلنشین، سالن ورزشی، کافی شاپ، مجموعه آبی، باغ، فضای سبز و سالن همایش و موسیقی زنده اشاره نمود.

آدرس هتل پارس کرمان: کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، چهارراه فرهنگیان

شماره تماس: 03432119303

هتل جهانگردی کرمان

هتل جهانگردی کرمان یکی از هتل های مدرن و 4 ستاره شهر کرمان است که در سال 1353 افتتاح شده است. این هتل برای ارتقاع کیفیت و رفاه حال مهمانان در سال 1397 بازسازی شد. هتل جهانگردی کرمان موقعیت بسیار مناسبی دارد و در فاصله کمی از اماکن دیدنی کرمان مانند مسجد جامع، بازار سنتی، حمام و کاروانسرای گنجعلی خان، دانشگاه علوم پزشکی، باغ موزه هرندی، یخدان مویدی و موزه آکواریوم قرار گرفته است. از امکانات و خدمات این هتل می توان به چای خانه سنتی، چندین رستوران با منوی ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، روم سرویس، پارکینگ، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت، تاکسی سرویس، فضای سبز، سالن کنفرانس، سالن بیلیارد و بدنسانی و زمین وزشی اشاره نمود.

آدرس هتل جهانگردی کرمان: کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، نبش چهار راه شفا

شماره تماس: 03432445203

هتل هزار کرمان - برترین هتل های کرمان

هتل سه ستاره هزار کرمان یکی دیگر از برترین هتل های کرمان است که در سال 1372 ساخته شده است. این هتل برای ارتقای سطح کیفی و به روز شدن نمای داخلی و خارجی، در سال 1393 مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل هزار کرمان 5 طبقه و 42 واحد اقامتی دارد و مهمانان با توجه به سلیقه و بودجه خود می توانند در یکی از اتاق های این هتل اقامت داشته باشند. این هتل در مرکز شهر واقع شده و دسترسی راحتی به مراکز تجاری و اداری و جاذبه های دیدنی کرمان دارد. از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، رستوران، کافی نت، مینی بار، خدمات خانه داری، اتاق ماساژ، سالن ورزشی، اتاق چمدان و فضای سبز اشاره نمود.

آدرس هتل هزار کرمان: کرمان، پارک نشاط، کوچه شماره 5، خیابان سعدی

شماره تماس: 03432269302

هتل شهباز کرمان - برترین هتل های کرمان

هتل شهباز کرمان یکی از برترین هتل های سنتی کرمان است که در سال 1397 تاسیس شده است. بنای این هتل یک خانه تاریخی مربوط به دوران قاجار است و فضای دلنشین و سنتی آن اقامتی لذت بخش را برای مهمانان فراهم می نماید. مسافران در مدت زمان اقامت خود در این هتل به راحتی می توانند به جاذبه های دیدنی کرمان مانند حمام گنجعلی خان، بازار بزرگ، باغ هرندی و کاروانسرای وکیل دسترسی داشته باشند. در این هتل امکاناتی مانند پارکینگ، رستوران، چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، کافی شاپ و پذیرش 24 ساعته برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

آدرس هتل شهباز: کرمان، بلوار فردوسی، کوچه شماره 7

شماره تماس: 09138593050

هتل سنتی کلیاس کرمان - برترین هتل های کرمان

اگر در سفر کرمان علاقه مند به اقامت در یک فضای سنتی و دلنشین هستید اقامتگاه سنتی کلیاس یک مکان ایده آل برای شما خواهد بود. این هتل یکی از برترین هتل های کرمان با فضای سنتی است که در سال 1400 افتتاح شده است. هتل سنتی کلیاس در واقع یک خانه 250 ساله مربوط به دوره قاجار است که 7 اتاق اقامتی با ظرفیت های متفاوت را در اختیار مهمانان قرار می دهد. به جز مجذوب کنندهیت های خود هتل یک حمام سنتی به سبک قدیم با دلاک و ماساژور هم در هتل کلیاس برای مسافران در نظر گرفته شده است. این هتل دسترسی خوبی به مکان های تاریخی کرمان مانند قلعه دختر، بازار بزرگ، قلعه اردشیر، آتشکده زرتشتیان و گنبد جبلیه دارد.

آدرس هتل کلیاس کرمان: کرمان، خیابان شهدا(زریسف)، کوچه شماره 6، درب هفتم سمت راست

شماره تماس: 03433315256

هتل سنتی ایوان کرمان

هتل سنتی ایوان یکی دیگر از برترین هتل های کرمان است که در یک خانه تاریخی بنا شده است. این هتل در منطقه ماهان(38 کیلومتری جنوب شرقی کرمان) واقع شده است. قدمت ساختمان هتل ایوان به دوره قاجار برمی شود و در دوره های بعد هم این بنا مورد بازسازی قرار گرفته است. بعلاوه بازسازی های سال 1396 باعث شد امکانات و خدمات هتل ارتقا پیدا کند. در حال حاضر هتل سنتی ایوان کرمان با 15 اتاق و سوئیت از مهمانان خود پذیرایی می نماید. دکوراسیون خاص و فضای سنتی این هتل در کنار امکانات و تجهیزات رفاهی کامل باعث شده مسافران اقامتی لذت بخش را در این مکان دوست داشتنی تجربه نمایند. این هتل دسترسی خوبی به اماکن دیدنی کرمان مانند مقبره شاه نعمت الله ولی، باغ شازده و خانه شترگلو دارد.

آدرس هتل سنتی ایوان: کرمان، ماهان، خیابان امام، جنب آستانه شاه نعمت الله ولی

شماره تماس: 03433777505

هتل کاروانیکا کرمان (کاروانسرای وکیل) - برترین هتل های کرمان

هتل کاروانیکا کرمان (کاروانسرای وکیل) یکی از برترین هتل های سنتی کرمان است. این هتل 5 ستاره در واقع بزرگ ترین کاروانسرای دو طبقه درون شهری ایران است که قدمت بنای آن به زمان حکمرانی اسماعیل خان نوری وکیل الملک برمی شود. کار بازسازی و احیای این بنا از سال 1396 شروع شد و در نهایت این هتل در سال 1401 پس از افتتاح آماده پذیرایی از مهمانان شد. در هتل کاروانیکا کرمان اصالت و هویت تاریخی ایرانی حفظ شده است و علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ ایران می توانند اقامتی بی نظیر را در این فضای دوست داشتنی تجربه نمایند. این هتل دارای 2 طبقه و 57 باب اتاق است و دسترسی خوبی هم به بازار وکیل و بازار گنجعلی خان دارد.

آدرس هتل کاروانیکا کرمان: کرمان، خیابان شریعتی، کوچه شماره 20

شماره تماس: 03432260002

هتل سنتی متولی باشی کرمان - برترین هتل های کرمان

هتل سنتی متولی باشی کرمان در واقع یک باغ تاریخی است که قدمت بنای آن به دوره محمد شاه قاجار می رسد. این بنا در لیست آثار ملی ایران به ثبت رسیده و امروزه به عنوان یکی از برترین هتل های کرمان از گردشگران این شهر پذیرایی می نماید. بنای هتل متولی باشی در سال 1392 مورد بازسازی قرار گرفته و 8 واحد اقامتی آن برای پذیرایی از مهمانان تجهیز شده اند. مسافران در مدت زمان اقامت خود در این هتل می توانند منظره زیبای باغ و آستانه حضرت شاه ولی را دیدن نمایند.

آدرس هتل سنتی متولی باشی: کرمان، خیابان ولیعصر، چهار راه متولی باشی

شماره تماس: 09129474998

جمع بندی درباره برترین هتل های کرمان

کرمان جزو پنج شهر تاریخی ایران است و انواع بناها و جاذبه های تاریخی و طبیعی را می توان در قسمت های مختلف این شهر مشاهده کرد. در این مقاله 8 نمونه از برترین هتل های کرمان را معرفی کردیم. در صورتی که قصد سفر به کرمان را دارید می توانید براساس سلیقه خود در یکی از هتل های مدرن یا برترین هتل های سنتی کرمان اقامت داشته باشید. اقامتگاه های سنتی کرمان هم مانند هتل های مدرن این شهر از کلیه امکانات و تجهیزات موردنیاز مسافران برخوردار هستند و اقامت در آن ها تجربه ای متفاوت و مجذوب کننده خواهد بود.

منبع: الی گشت

به "8 تا از برترین هتل های کرمان که امتیاز بالایی از مسافران گرفتن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 تا از برترین هتل های کرمان که امتیاز بالایی از مسافران گرفتن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید