کلین شیت بیرانوند با درخشش مدافع چپ پای سرخ پوشان حفظ می گردد؟

به گزارش وبلاگ شخصی من، مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس تبدیل به یکی از کم نقص ترین بازیکنان این تیم در هفته های ابتدایی لیگ برتر شده است.

کلین شیت بیرانوند با درخشش مدافع چپ پای سرخ پوشان حفظ می گردد؟

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی از سه ملاقات ابتدایی خود در لیگ برتر، دو تساوی و یک پیروزی کسب نموده است که دروازه این تیم تا به امروز بسته مانده است تا علیرضا بیرانوند یکی از برترین گلر های فعلی لیگ برتر لقب بگیرد.

بیرانوند در حالی پیروز به بسته نگه داشتن دروازه تیمش شد که نگرانی بابت انتخاب مدافعان اصلی به خصوص برای دفاع چپ وجود داشت.

مصدومیت وحید امیری و کم تجربگی محمد مهدی احمدی سبب شد تا علی نعمتی تبدیل به نفر اول این پست گردد و در کنار گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی و دانیال اسماعیلی فر بازی کند.

نعمتی در سه بازی نخست این تیم یکی از برترین بازیکنان پرسپولیس بود. بازی کم نقص و نفوذ های بدون ریسک او باعث شد تا اولین برد پرسپولیس در فصل جاری با پاس گل او به میلاد سرلک در ملاقات با آلومینیوم اراک به دست بیاید.

نعمتی که بازی سازی در دفاع را نیز به خوبی انجام می دهد حالا تبدیل به یکی از گزینه های مورد اعتماد کادر فنی پرسپولیس شده است تا در بازی های پیش رو نیز در این پست بازی کند.

نعمتی که بیشترین بازی هایش را به عنوان مدافع میانی در هر تیمی بازی نموده است حالا در دفاع چپ نیز خودنمایی می نماید تا اینگونه در ترافیک خط دفاعی پرسپولیس یکی از بازیکنان اصلی باشد.

مدافع گل ساز پرسپولیس در تقابل با صنعت نفت آبادان نیز به عنوان دفاع کناری بازی خواهد نمود تا همچنان کوشش خود را برای یاری به کلین شیت های علیرضا بیرانوند در پرسپولیس انجام دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 18:30 چهارشنبه هفته جاری میزبان صنعت نفت آبادان در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال است.

منبع: فرارو

به "کلین شیت بیرانوند با درخشش مدافع چپ پای سرخ پوشان حفظ می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلین شیت بیرانوند با درخشش مدافع چپ پای سرخ پوشان حفظ می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید