معمای انتخاب مدیرعامل پرسپولیس

به گزارش وبلاگ شخصی من، محمد قراگزلو، در اوضاع بحرانی باشگاه پرسپولیس و در شرایطی که بدهی به بازیکنان این فصل، پرونده های حقوقی باز، احکام و ضرب الاجل فیفا برای تیم مدیریتی فعلی مثل یک کراوات سفت با گره ای سخت در حال خفه کردن آنهاست، بحث انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تبدیل به موضوعی پیچیده شده که فعلاً لاینحل مانده است.

معمای انتخاب مدیرعامل پرسپولیس

به گزارش ایران ورزشی واقعیت این است که هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در حال حاضر تنها سه عضو دارد و بعد از حضور مهدی محمدنبی در پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، تنها رغبتی، رسول پناه و هاشمی مانده اند که از این بین رسول پناه به عنوان سرپرست موقت باشگاه را اداره می نماید.

هر چند مصوبات هیأت مدیره با امضای همین سه نفر لنگ نمی ماند و می توانند مصوبات را امضا و نهایی نموده اما قاعدتاً قبل از معین مدیرعامل باید هیأت مدیره حداقل با دو عضو دیگر تکمیل گردد که فعلاً خبری از گزینه های پیشنهادی برای هیأت مدیره نیست.

پرسپولیس برای تکمیل هیأت مدیره اش یک عضو اقتصادی و یک پیشکسوت می خواهد تا هیأت مدیره 5 نفره گزینه های مدیرعاملی را پیشنهاد دهند و از بین آنها یک نفر با تأیید وزیر و حراست وزارت ورزش روی جایگاه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس بنشیند و کار را در دست بگیرد اما هنوز نه نامی از گزینه های هیأت مدیره است نه فرد خاصی برای مدیرعاملی مطرح شده.

در عین حال گفته می گردد بسیاری از مدیران فوتبالی و ورزشی به سبب اهمیت و توجه رسانه ای به این شغل وارد معرکه شده و با لابی های خود دنبال این هستند تا پست مدیرعاملی باشگاه را در اختیار بگیرند هر چند تنها افرادی به مراحل بالاتر این جنگ راه پیدا می نمایند که اسپانسرهای گردن کلفت تری داشته باشند و بتوانند در اوج مسائل اقتصادی باشگاه، به بدنه باشگاه پول تزریق نمایند.

از سوی دیگر افراد فعلی در تیم مدیریتی باشگاه هم برای تصدی این سمت خیز برداشته اند. معمولا در فدراسیون های ورزشی، سرپرست موقت در نهایت رئیس هم می گردد اما فعلاً شانس زیادی برای رسول پناه در نظر گرفته نشده مگر اینکه شرایط تغییر کند. از سوی دیگر مهرداد هاشمی که خیلی دوست داشت این سمت را در دست بگیرد لابی هایی با وزیر اقتصاد داشته که البته به مذاق وزیر ورزش خوش نیامده و شاید همین مسأله شانس او را برای دریافت این سمت کم نموده است.

هاشمی پیش تر در مصاحبه ای گفته بود علاقه ای به در اختیار دریافت این پست ندارد و اگر مدیرعامل گردد این شائبه را دامن خواهد زد که عمداً موجبات استعفای انصاری فرد را مطرح نموده است.

در نهایت اینکه پیش بینی می گردد اگر تا چند روز دیگر گزینه مقتدر و صاحب اسپانسر قوی پا پیش نگذارد مدیرعامل از بین یکی از اعضای تیم مدیریت فعلی باشگاه انتخاب خواهد شد و به موازات آن هیأت مدیره هم تکمیل می گردد.

منبع: ایران ورزشی

به "معمای انتخاب مدیرعامل پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای انتخاب مدیرعامل پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید