نگاهی به اطلاعات نو هدفون سونی

به گزارش وبلاگ شخصی من، هدفون XB900N جدای از حذف نویز، به واسطه تا شدن و چرخش به جهات مختلف از نظر طراحی انعطاف پذیری داشته و حمل و نقل آن را تسهیل می نماید. ژاپنی ها هدبند را هم به گونه ای طراحی نموده اند که کاربر در استفاده های طولانی مدت دچار مشکل نشود.

نگاهی به اطلاعات نو هدفون سونی

این هدفون رو گوشی همانطور که از حروف XB در نام آن پیداست، بیس بالایی را به ارمغان آورده و کاربر را در موزیک غوطه ور خواهد ساخت. اگر از عاشقان بیس باشید XB900N به یار شما تبدیل می گردد اما اگر به موزیک های نرمال علاقه دارید، بهتر است سراغ گزینه های دیگری بروید.

از بیس بیشتر می توان برای پوشش کیفیت پایین صدا بهره برد اما هنوز معین نیست چه اندازه از قابلیت حذف نویز به وسیله افزایش حجم بیس صورت می گیرد. بنابرین بهتر است پیش از خرید این محصول آنرا امتحان کنید.

این مدل علی رغم قیمت کمتر نسبت به WH-1000XM بسیاری از قابلیت های آن از جمله کنترل های لمسی و امکان شنیدن صدای محیط اطراف حین پوشاندن یکی از گوشی ها را فراهم می نماید. سونی مدعی است که هدفون XB900N با یکبار شارژ کامل توانایی پخش موزیک تا 30 ساعت را دارد.

از قابلیت های دیگر باید به پشتیبانی از دستیارهای هوشمند گوگل و الکسا، اتصال به وسیله بلوتوث و NFC، پورت USB-C، میکروفون داخلی و طراحی مشابه مدل 1000X M3s با رنگ های آبی و مشکی اشاره نمود. این محصول از دو ماه دیگر و با قیمت حدود 250 دلار روانه بازار خواهد شد.

منبع: انتخاب

به "نگاهی به اطلاعات نو هدفون سونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به اطلاعات نو هدفون سونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید