پیشرفت ترسناک ربات انسان نمای تسلا!، فیلم

به گزارش وبلاگ شخصی من، دیجیاتو نوشت: علاوه بر مرتب کردن اشیاء، در این ویدیو اپتیموس مهارت های خود در یوگا را به نمایش می گذارد.

پیشرفت ترسناک ربات انسان نمای تسلا!، فیلم

ویدیو تازهی از ربات انسان انسان نمای تسلا، یعنی اپتیموس منتشر شده است که آن را در حال مرتب کردن اشیاء مختلف و انجام حرکات یوگا نشان می دهد.

همانطور که در این ویدیو که به وسیله حساب رسمی اپتیموس در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده است دیده می گردد، ربات تسلا ابتدا خودش را کالیبره می نماید که برای سازگاری با محیط های تازه یک امر لازم است. سپس می تواند از حسگرهای بینایی و موقعیت مفاصل خود برای معین مکان دقیق اندامش استفاده کند. این امر به اپتیموس اجازه می دهد تا با اشیاء تعامل داشته باشد و بتواند وظایف معین شده خود را با دقت و مهارت انجام دهد.

مهارت تازه ربات انسان نمای اپتیموس

یکی از وظایفی که Optimus در این ویدیو انجام می دهد، مرتب کردن بلوک های آبی و سبز است. ربات تسلا می تواند هر بلوک را به راحتی در دستان خود بگیرد و با سرعتی شبیه به یک انسان آن ها را مرتب کند. علاوه بر این، زمانی که اپراتور انسانی در کار ربات دخالت می نماید، می تواند آن ها را مجدداً جابجا نموده به اطراف حرکت دهد. تسلابات بعلاوه می تواند خطاها خود را تصحیح کند و به سرعت با شرایط تازهی سازگار گردد.

در ادامه این ویدیو بعلاوه شاهد انجام بعضی حرکات یوگا به وسیله اپتیموس هستیم که تعادل و انعطاف پذیری آن را نشان می دهد. انجام این حرکات نشان می دهد که ربات تسلا می تواند به خوبی بدن خود را کنترل کند و همچنان انعطاف پذیر باشد.

اپتیموس همچنان در حال توسعه است و به همین علت تسلا با این ویدیو از مهندسان دعوت نموده تا به کار توسعه این پروژه ملحق شوند. هنوز معین نیست که این ربات چه زمانی به طور کامل آماده خواهد شد، اما این ویدیو نشان می دهد که اپتیموس پیشرفت زیادی نموده و از نرم افزار خودروهای تسلا استفاده می نماید.

نمونه اولیه ربات انسان نمای تسلا در پاییز سال گذشته معرفی شده بود و ایلان ماسک، مدیرعامل غول خودروسازی ادعا نموده بود که اپتیموس پیروز تر از خودروهای این شرکت خواهد بود. اوایل امسال نیز ویدیویی از این ربات منتشر شده بود که آن را در حال راه رفتن نشان می داد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "پیشرفت ترسناک ربات انسان نمای تسلا!، فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت ترسناک ربات انسان نمای تسلا!، فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید