کمپانی ریلمی از هدفون بی سیم جدید خود رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ شخصی من، هدفون Buds Q شرکت ریلمی که مدت ها از معرفی آن می گذرد، توسط شخصی با نام Jose Levy طراحی شده بود. حال این فرد طی همکاری مجدد با کمپانی ریلمی، مسئولیت طراحی هدفون بی سیم بادز ایر پرو مستر ادیشن را بر عهده گرفته که این محصول، لحظاتی پیش توسط Realme به دنیای تکنولوژی معرفی گردید.

کمپانی ریلمی از هدفون بی سیم جدید خود رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ شخصی من به نقل از جی اس ام،هدفون TWS جدید ریلمی، از امکانات و قابلیت های مدل اصلی آن بهره برده، ولی بدنه آن از رنگ نقره ای و جنسی براق برخوردار بوده که با نام New Wave Silver از آن یاد می گردد. قسمت سیلیکونی که داخل گوش رفته و صدا از طریق آن به مجرای شنوایی کاربران ارسال می گردد، به رنگ سیاه طراحی شده است که از نظر کثیف شدن یا تغییر رنگ در صورت استفاده طولانی مدت، انتخاب رنگ سیاه کاملا هوشمندانه اجرا شده است.

هدفون بادز ایر پرو مستر ادیشن ریلمی از هشتم ژانویه مصادف با نوزدهم دی ماه با قیمت 4999 روپیه هند، 67 دلار آمریکا یا 55 پوند، از طریق فروشگاه Realme یا فلیپ کارت در دسترس خریداران قرار می گیرد.

هدفون ها به جسچرهای لمسی مجهز خواهند بود که به صورت زیر، می توانید با آن ها تعامل برقرار کنید:

  • دو بار ضربه: پخش یا توقف پخش
  • سه بار ضربه: رفتن به ترک بعدی
  • لمس و نگه داشتن انگشت: تغییر حالت
  • لمس و نگه داشتن انگشت روی هر دو آن ها: ورود یا خارج شدن از حالت گیمینگ

این محصول همچنین به قابلیت حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation | ANC) مجهز است و به این ترتیب، در هنگام مکالمه می توانید با صدایی رسا و واضح، با مخاطب خود صحبت کنید و طرف مقابل صدایی کاملا شفاف را از شما دریافت خواهد نمود.

حالت Transparency نیز در موارد مختلف، بسیار به یاری شما خواهد آمد. از طریق این ویژگی، هنگامی که در محیط های خارج از منزل در حال پیاده روی هستید، می توانید بخشی از صدای بیرون را نیز به سیستم شنوایی خود رسانده و از این طریق، در صورت وجود خطر در محیط پیرامون از آن اطلاع پیدا کنید.

منبع: جام جم آنلاین

به "کمپانی ریلمی از هدفون بی سیم جدید خود رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپانی ریلمی از هدفون بی سیم جدید خود رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید