آخرین اخبار از لپ تاپ ایسوس مدل ROG Zephyrus M1

به گزارش وبلاگ شخصی من، لپ تاپ Zephyrus M16 دارای مزیت هایی است که خرید آن را بیش از پیش ارزشمندتر نموده و نسبت به مدل های قبلی خود هم ارزش بیشتری دارد. این لپ تاپ از یک بدنه پر زرق و برق استفاده نموده است و چندین مزیت دیگر هم دارد که برای گیمرها مخصوصا می تواند خیلی مهم باشد. صفحه نمایش آن کیفیت خوبی داشته و ایسوس از تراشه اینتل هم به برترین شکل ممکن استفاده نموده است تا کارایی بسیار خوبی را برای لپ تاپ خود فراهم کند. اگر در پی یک صفحه نمایش با کیفیت QHD هستید که 165 هرتز قدرت داشته و نسبت تصویر 16:10 را هم ارائه کند، Zephyrus M16 یکی از معدود لپ تاپ هایی است که چنین امکانی را فراهم می نماید.

آخرین اخبار از لپ تاپ ایسوس مدل ROG Zephyrus M1

قدرت صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus M16

این فرایند به ایسوس اجازه داده است که یک صفحه نمایش 16 اینچی را در بردنه قرار دهد که خیلی از بزرگ تر از لپ تاپ های گیمینگ 15 اینچی نیست. این محصول یکی از معدود لپ تاپ های گیمینگ است و تفاوت آن با G15 هم در این است که فضای بیشتری را در صفحه نمایش فراهم نموده است و دیگر شاهد آن Chin معروف در صفحه نمایش نیستیم. همین سبب می گردد که یک صفحه وب یا سند را بتوانید به شکل بهتری مطالعه کنید. با این حال، با عبور از فضای عمودی، صفحه نمایش کیفیت خارق العاده ای هم دارد و روشنایی بالا و مجذوب نماینده 444 نیت برای آن فراهم شده است. این صفحه نمایش واضح و عالی بوده و 100 درصد از وسعت طیف رنگی sRGB را نیز فراهم نموده است. 98 درصد از سیستم رنگی P3 نیز به وسیله کمپانی در این صفحه نمایش فراهم شده است.

این صفحه نمایش به طور واضحی از صفحه نمایش G15 روشن تر است و تفاوت ها را کاملا آشکار می نماید. بازی ها و تصاویر می توانند با رانگ ها و جزئیات بسیار زیباتری نمایش داده شوند و بافت های مات را هم می توانید در سطوح کم روشنایی ببینید. تابش خیره نماینده نور خورشید هم دیگر تاثیری روی نمایش محتواها نخواهد داشت. با آنالیز قیمت لپ تاپ اچ پی و برندهای دیگری که رقیب این لپ تاپ محسوب می شوند، معین می وشد که این لپ تاپ ارزش بسیار بالایی دارد.

امکانات فوق العاده ROG Zephyrus M16

این لپ تاپ از یک مزیت جزئی بسیار عالی هم به عنوان سیستم اینتل استفاده می نماید و می تواند تاندربولت 4 را پشتیبانی کند. این محصول علاوه بر آن یک پورت تایپ سی هم در کنار پورت برق و جک اترنت دارد. یک جک هدفون و یک HDMI هم در این لپ تاپ به کار رفته است. اسلات دیگری هم وجود دارند که مربوط به پورت های USB ساده هستند و در سری قبلی هم آن ها را دیده بودیم. قیمت لپ تاپ ایسوس در چنین شرایطی می تواند کاملا منطقی باشد و ایسوس برنامه های معینی بری این لپ تاپ خود دارد. وب کم یکی از مزیت های مهم دیگر لپ تاپ ایسوس است که در مدل های قبلی ندیده بودیم.

به همین واسطه لپ تاپ مورد نظر ما می تواند برای تماس های ویدیویی و فراوری ویدیوهای گیمینگ هم بسیار مناسب باشد. دوربین 720 HD ممکن است کیفیت بالایی نداشته باشد، اما چندان از وحشتناک نیست و برای کارهای دانشگاهی و کاری قابل قبول و کافی خواهد بود. در تماس ها می توانید شاهد کیفیت عالی باشید و میکروفون های دارای قابلیت حذف نویز هم صدای شما را به خوبی دریافت می نمایند. لپ تاپ Zephyrus M16 در بیشتر زمینه ها با همتای نسخه AMD خود سازگار نیست و متاسفانه، بازی یکی از این موارد است. میانگین سرعت ارائه شده این لپ تاپ برای بازی کانتر استرایک، در حد 236 فریم بر ثانیه است. این بدان معنی است که صفحه نمایش 165 هرتزی می تواند عناوین عالی ورزش های الکترونیکی را به برترین شکل ممکن اجرا کند.

آنالیز کارت گرافیک ROG Zephyrus M16

بازی های AAA متاسفانه در این لپ تاپ با مشکل روبرو می گردد. میانگین سرعت 46 فریم بر ثانیه ای برای بازی Red Dead Redemption 2 فراهم شده است و تنها در حد میانه می تواند رضایت کاربران را جذب کند. بازی های دیگری مانند Shadow of Tomb the Tomp Raider هم بهتر عمل ننموده اند و تنها نرخ فریم 38 را می توانید با سیستم ردیابی پرتو دریافت کنید. این نتایج نسبت به قیمت لپ تاپ ایسوس Zephyrus M16 معقول به نظر می رسند. کارت گرافیک استفاده شده در لپ تاپ G15 ایسوس از نوع RTX 3070 است و اساسا یک درجه بالاتر از RTX 3060 قرار می گیرد. این اعداد و ارقام نشان می دهند که این مرحله چقدر می تواند حساس و حیاتی باشد.

لپ تاپ در زمینه عمر باتری هم خوب عمل نموده است و می توانید مدت زمان زیادی را برای تجربه بازی های خود زمان بگذارید. قیمت لپ تاپ ایسوس در سری های گیمینگ نشان می دهد که ایسوس تمام توان خود را در این لپ تاپ ها به کار برده است و این بار نیست می توانید باتری لازم برای تامین معینات فنی عالی مانند کارت گرافیک و صفحه نمایش قدرتمند این لپ تاپ را تامین کنید. اگر نگاهی به قیمت لپ تاپ لنوو و برندهای دیگر در زمینه گیمینگ بیندازید، بیشتر با سطح عالی کاری این لپ تاپ آشنا خواهید شد. این لپ تاپ طراحی زیبایی هم دارد و حتی اگر برای بازی های میانه کارایی داشته باشد، برای کارهای گیمینگ، کارهای روزمره و دانشگاهی و موارد دیگر یک انتخاب عالی است.

شارژر 240 واتی این محصول در عرض 50 دقیقه می تواند دستگاه را تا اندازه 60 درصد شارژ کند. این محصول از شارژ 100 وات هم پشتیبانی می نماید که به وسیله USB Type-C می توانید آن را وصل کنید. البته این شارژ یقینا کندتر از گزینه 240 وات ساعتی خواهد بود.

خرید لپ تاپ از مقداد آی تی

مقداد آی تی به عنوان یکی از پلتفرم هایی شناخته می گردد که برای آنالیز قیمت لپ تاپ ایسوس می توانید به عنوان منبع از آن بهره ببرید. ایسوس لپ تاپ های گیمینگ بسیاری از سال های گذشته روانه بازار می نماید و جدیدترین مدل ها را هم می توانید با کارت گرافیک سری 30 انویدیا و سری 6000 کمپانی AMD دریافت کنید. این محصولات از نظر زیبایی هم کم و کسر ندارند و می توانید به وفور از قابلیت های آن بهره ببرید. آثار آینده صنعت گیمینگ را نیز می توانید در این لپ تاپ ها اجرا نموده و احتیاج به ارتقا را تا چند وقت به تعویق بندازید.

تنوع عالی لپ تاپ ها در مقداد آی تی فراهم شده است و با یک آنالیز دقیق می توانید انتخاب نهایی خود را انجام دهید. ابتدا باید معینات فنی مد نظر خود را معین نموده و ببینید که لپ تاپ مورد نظر خود را برای چه کاری احتیاج دارید. دانش آموزان و دانشجویان می توانند لپ تاپ هایی با معینات فنی متعادل تر را انتخاب نمایند تا تنها قادر به اجرای یک سری برنامه های مهم بوده و بعلاوه، صفحه نمایش و باتری خوبی هم داشته باشد تا بتوانید در کلاس درس یا دانشگاه از آن ها بهره ببرید.

کافی است که قیمت لپ تاپ اچ پی و دیگر برندها را آنالیز نموده و این گزینه های مناسب را انتخاب نمایند. از قلم نیاندازید که لپ تاپ های گیمینگ کامل ترین نوع لپ تاپ ها هستند که کامل ترین فهرست آن ها را می توانید در مقداد آی تی مشاهده نموده و انتخاب به خرید کنید. قیمت لپ تاپ ایسوس در کنار قیمت لپ تاپ لنوو و برندهای دیگر آورده شده است تا بتوانید با آنالیز دقیق بودجه خود و معینات فنی که انتظار دارید، انتخاب نهایی خود را انجام دهید.

منبع: فرارو

به "آخرین اخبار از لپ تاپ ایسوس مدل ROG Zephyrus M1" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار از لپ تاپ ایسوس مدل ROG Zephyrus M1"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید