آمار نهایی داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شد

به گزارش وبلاگ شخصی من، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور آمار نهایی داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 را گفت.

آمار نهایی داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شد

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور دانشگاه وبلاگ شخصی من، گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 از روز یکشنبه 23 خرداد ماه شروع شده و با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده متقاضیان می توانستند تا روز گذشته چهارم تیر ماه برای شرکت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه 52 هزار و 440 داوطلب در آزمون کاردانی به کارشناسی ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 همزمان با شروع ثبت نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس قرار گرفته بود.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 آن دسته از رشته هایی که پذیرش آن ها به صورت با آزمون است، در روز جمعه 22 مرداد برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آمار نهایی داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار نهایی داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید