افتتاح پروژه های شهری در سنندج تسریع یابد

به گزارش وبلاگ شخصی من، استاندار کردستان در جریان بازدید از پروژه های مختلف شهری در سنندج، بر تسریع در افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم تاکید نمود.

افتتاح پروژه های شهری در سنندج تسریع یابد

وبلاگ شخصی من سنندج - دکتر اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان امروز در بازدیدی چند ساعته، از مجموعه طرح ها و پروژه های حائز اهمیت عمران شهری سنندج بازدید کرد.

زارعی کوشا در جریان این بازدید که با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی، شهردار و اعضای شورای شهر سنندج و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی صورت گرفت، گفت: امروز به صورت خاص و مفصل از پروژه های عمران شهری سنندج و ناحیه منفصل شهری نایسر بازدید به عمل آمد و از نزدیک فرایند اجرای طرح ها و پروژه ها شهری مورد آنالیز نهاده شد.

او با بیان اینکه سنندج ویترین استان کردستان محسوب می گردد و باید از جهات و ابعاد مختلف فرایند توسعه آن دنبال گردد، گفت: اگر سنندج توسعه پیدا کند بر دیگر شهر های استان نیز اثرگذار خواهد بود.

استاندار کردستان گفت: با برگزاری جلسات کارشناسی طی روز ها و هفته های آینده پروژه های عمران شهری استان و شهر سنندج به صورت ویژه و کارشناسی دنبال می گردد.

زارعی کوشا با بیان اینکه برخی از پروژه ها احتیاجمند هماهنگی بین دستگاهی و تعدادی نیز به اعتبار و اخذ مجوز احتیاج دارند، گفت: همه کوشش خود را به کار خواهیم بست تا پروژه های عمران شهری در سنندج در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسند تا مردم از منافع و مزایای آن بهره مند شوند.

او در ادامه خواهان رسیدگی به شرایط نایسر و ساماندهی این ناحیه منفصل شهری شد و گفت: این ناحیه دارای مسائل متعددی است که از آن جمله می توان به کمبود فضا های آموزشی اشاره نمود.

استاندار کردستان گفت: هم اکنون شش هزار دانش آموز از نایسر برای تحصیل به داخل شهر سنندج تردد می نمایند و ضروری است حتما در مورد ایجاد فضا های مناسب برای تحصیل دانش آموزان همت کرد.

زارعی کوشا بعلاوه خواهان تسهیل حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در پروژه ه های عمران شهری و گردشگری شد و اظهار کرد: خوشبختانه ما با استقبال سرمایه گذاران در استان روبرو هستیم و هم اکنون هماهنگی هایی با یک کنسرسیوم اروپایی برای واگذاری و اجرای تعدادی پروژه تحول آفرین صورت گرفته است که با قطعی شدن آن اطلاع رسانی های لازم و مرتبط با آن انجام خواهد شد.

صبح امروز استاندار کردستان به همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی، شهردار و اعضای شورای شهر سنندج و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی از پروژه هایی همانند اتصال بلوار کردستان به بلوار آزادگان، کمربندی اسلام آباد، پارک آشتی فرجه، طرح گردشگری قشلاق - گریزه، دو مدرسه در دست ساخت نایسر، مرکز فرهنگی و هنری نایسر، پارک نیشتمان و پروژه اتصال بلوار ذکریا به بلوار دانشجو بازدید و به صورت کامل در جریان اجرا و زمانبندی اتمام این پروژه ها نهاده شد.

در جریان این بازدید ها مسئولان و مدیران مربوطه نیز حضور داشتند و گزارش های در مورد شرایط اجرای پروژه ها را مطرح کرده و در جریان همین بازدید بخش زیادی از مسائل در جهت اجرای پروژه ها برطرف شد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افتتاح پروژه های شهری در سنندج تسریع یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح پروژه های شهری در سنندج تسریع یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید