اسپیلبرگ معمای یوفو و آدم فضایی ها را حل کرد!

به گزارش وبلاگ شخصی من، خالق برخورد نزدیک از نوع سوم گفت: به نظر من ما در جهان تنها نیستیم و از نظر ریاضی غیرممکن است که ما تنها موجودات هوشمند کیهان باشیم. در عین حال جز در فیلم ها به نظر غیرممکن می رسد که موجودی پیشرفته 400 میلیون سال نوری سفر کند تا به ما سر بزند.

اسپیلبرگ معمای یوفو و آدم فضایی ها را حل کرد!

استیون اسپیلبرگ کارگردان برخورد نزدیک از نوع سوم شرحی جالب درباره تماشا یوفو ها در آسمان دارد و گمان نمی کند که آن ها حیات فرازمینی باشند.

به نقل از ایندی وایر، اسپیلبرگ بعضی از به یاد ماندنی ترین فیلم های تاریخ سینما از جمله برخورد نزدیک از نوع سوم و ای تی را درباره حیات فرازمینی ساخته است.

او در برنامه استیون کولبر درباره دیده شدن اشیا ناشناس پرنده در آسمان آمریکا و احتمال اینکه موجودات فضایی باشند گفت: من هرگز یوفو ندیده ام. راستش هیچ وقت پیش نیامده چیزی ببینم که شرحی منطقی برایش وجود نداشته باشد البته هستند کسانی که چیز های غیرقابل شرح را دیده اند.

خالق برخورد نزدیک از نوع سوم گفت: به نظر من ما در جهان تنها نیستیم و از نظر ریاضی غیرممکن است که ما تنها موجودات هوشمند کیهان باشیم. در عین حال جز در فیلم ها به نظر غیرممکن می رسد که موجودی پیشرفته 400 میلیون سال نوری سفر کند تا به ما سر بزند.

خوشبینانه ترین چیزی که من درباره یوفو ها که در دوربین جنگنده ها و هواپیما ها دیده می گردد، به ذهنم می رسد این است که شاید آن ها از کهکشانی دور در فاصله چند صد سال نوری نیامده باشند. شاید انسان هایی هستند که آینده (500 هزار سال بعد) به قرن 21 سفر می نمایند تا درباره رویداد های این دوره از تاریخ زمین پژوهش نمایند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: فرادید

به "اسپیلبرگ معمای یوفو و آدم فضایی ها را حل کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپیلبرگ معمای یوفو و آدم فضایی ها را حل کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید