افشای مشخصات گوشی Moto G Stylus

به گزارش وبلاگ شخصی من، مشخصات گوشی Moto G Stylus 2022 که قرار است به زودی عرضه گردد، افشا شد.

افشای مشخصات گوشی Moto G Stylus

به گزارش وبلاگ شخصی من، گوشی های سری Moto G Stylus در اوایل سال 2020 به عنوان یک محصول میان رده با نمایشگر بزرگ و پشتیبانی از قلم stylus عرضه شد. در پی آن نسخه 2021 این گوشی در ژانویه سال گذشته میلادی منتشر شد. اکنون که در ژانویه 2022 هستیم به نظر می رسد که نسخه 2022 این گوشی نیز در راه است. گوشی Moto G Stylus 2022 مدتی است که در حال آنالیز است و قبل از عرضه رسمی، مشخصات کامل دستگاه فاش شده است.

این اطلاعات به وسیله منابع XDA Developers به دست آمده است که فاش نموده اند که نام رمز دستگاه Milan است و روی اندروید 11 راه اندازی می گردد. صفحه نمایش Moto G Stylus یک پنل 6.78 اینچی فول اچ دی LCD IPS با نرخ تازه سازی 90 هرتز خواهد بود. در زیر کاپوت، تراشه MediaTek Helio G85 همراه با پردازنده گرافیکی Mali-G52 وجود خواهد داشت. لازم به شرح است که تراشه MediaTek Helio G85 سال گذشته عرضه شده بود.

بدیهی است که این گوشی همانطور که از نامش پیداست با یک قلم stylus عرضه خواهد شد و یک درگاه اختصاصی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

گوشی Moto G Stylus (2022) به یک سیستم دوربین سه گانه در پنل پشتی مجهز شده است. این مجموعه شامل یک دوربین 50 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL S5KJN1، یک دوربین 8 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL S5K4H7 فوق عریض و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی GalaxyCore GC02M1 است. در پنل جلویی نیز، یک دوربین سلفی با فوکوس ثابت 16 مگاپیکسلی OV16A1Q وجود دارد.

انتظار می رود باتری این دستگاه 5000 میلی آمپر ساعتی باشد که از شارژ 10 واتی پشتیبانی می نماید. برای این گوشی، دو نوع حافظه رم و فضای ذخیره سازی ارائه می گردد. یک نسخه با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و نسخه دوم با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. البته حافظه دستگاه با استفاده از کارت MicroSD قابل افزایش است.

یکی از منابع بعلاوه اعلام نموده است که گوشی Moto G Stylus (2022) تنها یک ارتقای اندروید دریافت خواهد نمود و به این ترتیب روی اندروید 12 که از پیش نصب شده است، اجرا می گردد. انتظار می رود این دستگاه به زودی حداقل در بازار های آمریکای شمالی و اروپا راه اندازی گردد، اگرچه در حال حاضر هنوز هیچ اطلاع دقیقی در دست نیست.

در نهایت باید اضافه کرد که گوشی موتورولا Moto G Stylus (2022) دارای حسگر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه پاور است. امکانات صدای دستگاه شامل یک اسپیکر تکی در پایین و جک 3.5 میلی متری هدفون می گردد. این گوشی از NFC پشتیبانی نمی نماید و تنها یک جایگاه برای سیم کارت دارد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "افشای مشخصات گوشی Moto G Stylus" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی Moto G Stylus"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید