رونمایی از اولین گوشی هوشمند 5G تکنو

به گزارش وبلاگ شخصی من، گوشی Pova 5G به عنوان اولین گوشی 5G محصول شرکت تکنو راه اندازی شد. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.95 اینچی 120 هرتزی، تراشه Dimensity 900 و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است.

رونمایی از اولین گوشی هوشمند 5G تکنو

به گزارش وبلاگ شخصی من، شرکت Tecno در سکوت از گوشی POVA 5G به عنوان اولین گوشی 5G خود رونمایی کرد. این گوشی مانند گوشی های هوشمند قبلی سری POVA، دارای صفحه نمایش عریض و باتری بزرگ است. علاوه بر این، به یک دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی مجهز شده است. در ادامه به بررسی مشخصات کامل این دستگاه خواهیم پرداخت.

پنل جلویی گوشی Tecno POVA 5G با طراحی سوراخ دار عرضه شده است. در پنل جلویی این دستگاه یک نمایشگر 6.95 اینچی IPS LCD با وضوح تصویر 1080 در 2460 پیکسل، کیفیت Full HD+، تراکم پیکسلی 480 پیکسل بر اینچ و نرخ تازه سازی 120 هرتز ارائه شده است. همچنین چیپست Dimensity 900 در زیر کاپوت گوشی POVA 5G قرار گرفته است.

گوشی POVA 5G دارای 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 گیگابایت حافظه UFS 3.1 است. این دستگاه روی اندروید 11 با رابط کارگری HiOS راه اندازی می شود. این گوشی همچنین با 3 گیگابایت رم مجازی عرضه می شود. برای حفظ امنیت، این دستگاه به یک اسکنر اثر انگشت مجهز شده است. در تصاویر این گزارش خبری، نسخه Aether Black POVA 5G نشان داده شده است.

مجموعه دوربین پشتی گوشی POVA 5G شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین 2 مگاپیکسلی و یک لنز هوش مصنوعی است. برای گرفتن عکس های سلفی و تماس های تصویری، این دستگاه به دوربین جلویی 12 مگاپیکسلی مجهز شده است. گوشی POVA 5G ویژگی های عکاسی جذابی مانند تایم لپس 4K و پانوراما (سراسرنما) را ارائه می دهد. لازم به توضیح است که تایم لپس واژه ای انگلیسی است که معنای گذر زمان را می دهد. قابلیت time lapse دقیقا مقابل slow motion است. در اسلوموشن حرکات به صورت بسیار آهسته و در تایم لپس به صورت بسیار تند به نمایش درمی آیند. اگر بخواهیم تکنیکی تر به این موضوع نگاه کنیم تایم لپس روشی از فیلمبرداری است که در آن فرکانس ضبط فیلم در یک سکانس کمتر از فرکانس مشاهده شده در همان سکانس است و وقتی که نتیجه نهایی را می بینیم به نظرمان زمان با سرعت بسیار بیشتری می گذرد.

باتری گوشی Tecno POVA 5G یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. طبق ادعای شرکت تکنو این دستگاه قادر است با تنها 15 دقیقه شارژ شدن، انرژی لازم برای 3 ساعت بازی را ارائه دهد. در صورت شارژ کامل باتری، گوشی POVA 5G می تواند 775 ساعت حالت استندبای، 55 ساعت مکالمه پیاپی و 11 ساعت بازی بدون وقفه را پشتیبانی کند. ابعاد این دستگاه 172.82 در 78.24 میلی متر با ضحامت کمتر از یک سانتی متر می باشد.

پیش بینی می شود گوشی POVA 5G با قیمت 289 دلار عرضه شود. با این حال، هنوز هیچ تایید رسمی در مورد آن وجود ندارد. همچنین هنوز جزئیاتی در مورد بازار های عرضه و راه های خرید این دستگاه منتشر نشده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "رونمایی از اولین گوشی هوشمند 5G تکنو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از اولین گوشی هوشمند 5G تکنو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید