انجام 210 هزار غربالگری در مبادی ورودی و خروجی گیلان توسط ارتش

به گزارش وبلاگ شخصی من، خبرنگاران/گیلان معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه پس از شیوع کرونا نیروی زمینی ارتش با استقرار در مبادی ورودی و خروجی گیلان غربالگری را در دستورکار قرار داد، گفت: ماموریت اصلی ما در خروجی شهر(عوارضی امامزاده هاشم) بود و طی 36 روز، 210 هزار نفر را غربالگری کردیم که 95 نفر آنان مبتلا به کرونا بودند.

انجام 210 هزار غربالگری در مبادی ورودی و خروجی گیلان توسط ارتش

امیرسرتیپ علیپور در گفت وگو با وبلاگ شخصی من ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز ارتش، اظهار کرد: نیروهای مسلح باید همیشه آماده باشند و در این راستا نیروی زمینی همیشه در همه اتفاقات و حوادث به عنوان اولین یگان با تمام توان حضور می یابد و از هیچ کمکی دریغ نمی کند، حتی در این ایام که با ویروس کرونا درگیر هستیم نیروی زمینی ارتش با اعزام تجهیزات و فراوریات خود به کانون کرونا سعی در مهار این ویروس دارد.

معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در نیروی زمینی ارتش به خودکفایی کامل رسیده ایم، اضافه کرد: در اموز زرهی، هوانیوز و حتی فراوری پوشاک نیروی انسانی به خودکفایی رسیده ایم.

امیر سرتیپ علیپور ادامه داد: باتوجه به احتیاج امروز جامعه و مراکز درمانی به ماسک و لباس های حفاظت شخصی، کارگاه های نیروی زمینی که تا قبل از این بحران پوشاک فراوری می کردند اکنون اقدام به فراوری ماسک، گان، اقلام پزشکی و بهداشتی می نمایند. در نیروی زمینی به مواد ضدعفونی نماینده اصلا احتیاج نداریم که از بیرون وارد کنیم و فراوری مواد ضدعفونی در نیروی زمینی ارتش در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه ما نمی توانیم غفلت کنیم زیرا غافلگیری ما باعث وارد خسارات به کشور می گردد، گفت: همیشه آماده باش و گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا هستیم.

معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش توضیح داد: با توجه به شیوع کرونا در قم و گیلان همراه همرزمان پرتلاشم با کلیه امکانات و تجهیزات مبارزه با حملات شیمیایی و میکروبی، با استقرار در مبادی ورودی و خروجی گیلان کنترل، پایش و غربالگری سلامت و همچنین ضدعفونی خودروها انجام شد.

علیپور یکی از اقدامات نیروی زمینی ارتش را تجهیز و راه اندازی مراکز نقاهتگاهی دانست و گفت: ماموریت اصلی ما در خروجی شهر(عوارضی امامزاده هاشم) بود و طی 36 روز، 210 هزار نفر را غربالگری کردیم که 95 نفر آنان مبتلا به کرونا بودند و از خروج یا ورود آنان جلوگیری شد.

وی از دیگر اقدامات نیروی زمینی ارتش در گیلان را گندزدایی و ضدعفونی معابر و روستاها بیان نمود و گفت: در مدت زمان حضور در گیلان 484 شهر، روستا و دهستان گندزدایی شدند، همچنین 2 میلیون و 200 هزار لیتر مواد ضدعفونی توزیع شد، 90 هزار خودرو هم ضدعفونی شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انجام 210 هزار غربالگری در مبادی ورودی و خروجی گیلان توسط ارتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام 210 هزار غربالگری در مبادی ورودی و خروجی گیلان توسط ارتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید