ایجاد شبکه الکترونیکی راهنمای گردشگری در شعاع 40 کیلومتری مشگین شهر

به گزارش وبلاگ شخصی من، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشگین شهر از ایجاد شبکه الکترونیکی راهنمای گردشگری در شعاع 40 کیلومتری مشگین شهر اطلاع داد.

ایجاد شبکه الکترونیکی راهنمای گردشگری در شعاع 40 کیلومتری مشگین شهر

به گزارش ، علی ایمانی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشگین شهر گفت: بودجه لازم برای شهر یئری و موزه مشگین شهر از محل بودجه سفر رییس جمهور به استان اردبیل تأمین شده و تا تابستان امسال به صورت کامل تحویل داده خواهد شد.

او اضافه کرد: اعتبارات سال 98 مشگین شهر کافی نبود و پروژه های شهرستان پیشرفت چشمگیری نداشته است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشگین شهر اعلام کرد: در سال جهش فراوری اداره میراث فرهنگی شهرستان در مورد صنایع دستی با ادارات مرتبط تعامل خوبی خواهد داشت و بازار هنرمندان نیز بعد از اعلام شرایط سفید، فراوریات خود را در معرض دید علاقه مندان قرار داده و به فروش خواهد گذاشت.

او توضیح داد: کاروان سرای قانلی بلاغ از سال 82 کاوش شده و از ضلع شرقی 90 درصد ضلع شمالی80 درصد وضلع غربی 30 درصد پیشرفت بازسازی و بازسازی داشته است.

ایمانی از ایجاد شبکه الکترونیکی راهنمای گردشگری در شعاع 40 کیلومتری مشگین شهر اطلاع داد و تأکید کرد: به محض ورود مسافران و گردشگران، اطلاعات محل های گردشگری شهرستان به وسیله فضای مجازی به صورت آنلاین در اختیار مسافران و گردشگران عزیز قرار می گیرد.

او گفت: به زودی نمایشگاه فرش دستبافت در محوطه بقعه شیخ حیدر دایر خواهد شد.

منبع فارس

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ایجاد شبکه الکترونیکی راهنمای گردشگری در شعاع 40 کیلومتری مشگین شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد شبکه الکترونیکی راهنمای گردشگری در شعاع 40 کیلومتری مشگین شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید