ایلان ماسک تهدید کرد اگر تعداد بات های توییتر اعلام نشود قرارداد را فسخ می نماید

به گزارش وبلاگ شخصی من، ایلان ماسک به خاطر عدم شفاف سازی توییتر در رابطه با تعداد واقعی بات ها و کاربرانش تهدید کرد قرارداد خرید این شبکه اجتماعی را فسخ خواهد نمود.

ایلان ماسک تهدید کرد اگر تعداد بات های توییتر اعلام نشود قرارداد را فسخ می نماید

همانطور که می دانید، ایلان ماسک 44 میلیارد دلار پرداخت کرد تا بتواند هیئت مدیره توییتر را قانع کند این شبکه اجتماعی را به او بفروشند. این قرارداد منعقد شد اما وقتی ماسک فهمید که توییتر شمار کاربرانش را در مدت سه سال به اشتباه اعلام می نموده، فرایند خرید را به حالت تعلیق درآورد و منتظر ماند تا تکلیف این قضیه روشن گردد.

حالا به نظر می رسد این شفاف سازی هنوز صورت نگرفته و تیم حقوقی ماسک هم در نامه ای ارسالی به توییتر به آن ها اظهار داشتند که اطلاعات مورد نظر پیرامون تعداد بات ها هنوز به صورت کامل به دست ماسک نرسیده است. این در حالی است که در قرارداد بین دو طرف آمده که توییتر باید راجع به این قضیه اطلاعات کاملی را به ماسک بدهد. ماسک معتقد است توییتر در برابر افشای اطلاعات درست مقاومت می نماید و نمی خواهد او را در جریان چیزی که باید قرار دهد. در نتیجه ایلان ماسک می تواند این قرارداد را به خاطر تخلفی که از سوی توییتر انجام شده فسخ کند.

ماسک هفته ها در رابطه با وجود بات های فراوان در توییتر ابراز نگرانی کرد و بسیاری از کاربران هم معتقد هستند که او چون از خرید توییتر پشیمان شده، این موضوع را بهانه نموده که بتواند هر طور شده از قرارداد فرار کند. همانطور که گفته شد، ماسک حتی فرایند خرید را به حالت تعلیق درآورد تا اطلاعات کاملی از این بابت به دستش برسد.

ماسک تا قبل از امروز سکوت کرد اما امروز بالاخره صبرش لبریز شد و رسما اظهار داشت اگر قرار باشد توییتر همچنان در رابطه با تعداد واقعی کاربرانش دروغ بگوید، قرارداد را زیر پا خواهد گذاشت. دنیل ایوز، یکی از تحلیل گران شرکت امنیتی Wedbush Securities گفت که نامه ارسالی به توییتر از سوی ماسک نشان می دهد که او می خواهد از خرید توییتر صرف نظر کند. توییتر هم هنوز هیچ بیانیه ای در این رابطه منتشر ننموده تا ببینیم موضع آن در قبال این اتفاق چیست.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "ایلان ماسک تهدید کرد اگر تعداد بات های توییتر اعلام نشود قرارداد را فسخ می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک تهدید کرد اگر تعداد بات های توییتر اعلام نشود قرارداد را فسخ می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید