این خودرو 3 میلیاردی چینی به زودی به ایران می آید

به گزارش وبلاگ شخصی من، این خودرو در حال حاضر در بازار آزاد، قیمتی حدود 3 میلیارد و 100 تا 3 میلیارد و 200 میلیون تومان دارد. هایما 8S در سال 2018 معرفی و از سال 2019 در بازار عرضه شده است.

این خودرو 3 میلیاردی چینی به زودی به ایران می آید

به گزارش خبرآنلاین، چند سالی بود که زمزمه ورود و مونتاژ این خودرو از طریق ایران خودرو به گوش می رسید، که بالاخره در نمایشگاه خودرو تهران 1401 این امر محقق شد.

طراحی 8S متفاوت از سایر مدل های هایما به نظر می رسد و تهاجمی تر و خشن تر است. پرچمدار خودروهای هایما در نمای جلویی از سبک طراحی دو چراغ استفاده می نماید. چراغ روزِ باریک و کشیده در کنار جلوپنجره با عناصر پازلی شکل و تکه تکه، بیشترین خودنمایی را در این قسمت دارند. چراغ های اصلی با چهار لنز، در پایین دیلایت قرار گرفته اند.

نمای جانبی ساده و شیک است و برجستگی ها و خطوط طراحی در این قسمت دیده می گردد. شیشه های کناری از طریق بخش مشکی شده ستون C، به شیشه قسمت عقب متصل شده است.

چراغ پشتی به شکل متصل بوده و دارای گرافیک دندانه ای است. دو اگزوز اسپرت و واقعی در دیفیوزر خودرو قرار گرفته اند.

طراحی کابین، ساده و همراه با اِلِمان های لوزی شکل است.متریال های فضای داخلی ظاهرا مرغوب و مطلوب نیست و در کارکردهای بالا، به خصوص در ادوات پیانویی، آسیب پذیری خواهیم داشت.

هایما 8S دارای امکاناتی مثل سنسور پارک جلو و عقب، نمایشگر لمسی 10 اینچی، نمایشگر کیلومترشمار، دوربین 360 درجه، دوربین ثبت وقایع، میرورلینک، کنترل صوتی، تهویه اتوماتیک و دو کاناله، تنظیم برقی صندلی های جلو، گرمکن صندلی، سقف پانورامیک، 6 ایربگ، کروز کنترل تطبیقی، ترمز پارک برقی، سیستم اتوهلد، سیستم یاری به آغاز حرکت در سربالایی، سیستم یاریی حرکت در سراشیبی، رادار نقطه کور، رادار تصادف از جلو، ترمز یاریی اضطراری، سیستم اخطار باز کردن درب، هشدار برخورد از جلو، دستیار حرکت میان خطوط، دستیار تغییر بین خطوط، هشدار خروج از بین خطوط و... است.

پیشرانه 1.6 لیتریِ 4 سیلندر در این خودرو، 192 اسب بخار قدرت و 293 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید. وظیفه انتقال قدرت برعهده گیربکس 6 سرعته اتوماتیک است. شتاب صفر تا صد این خودرو حدودا 8 ثانیه اعلام شده است.

رقبای مستقیم این خودرو فیدلیتی پرایم، تیگو 7 پرو و FMC T5 هستند.

منبع: فرارو

به "این خودرو 3 میلیاردی چینی به زودی به ایران می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خودرو 3 میلیاردی چینی به زودی به ایران می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید