بازگشت بیش از یک هزار و 420 واحد تولیدی راکد و غیرفعال به چرخه فعالیت

به گزارش وبلاگ شخصی من، تهران (پانا) - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت با افتتاح طرح های توسعه ای و سرمایه گذاری های جدید در بخش صنعت، جهش تولید در کشور به معنای واقعی محقق شده است.

بازگشت بیش از یک هزار و 420 واحد تولیدی راکد و غیرفعال به چرخه فعالیت

به گزارش شاتا، علیرضا رزم حسینی صبح یکشنبه در سفر به اردبیل در جمع وبلاگ شخصی من، بیان نمود: طرح های توسعه متنوعی در سال جهش تولید در مناطق مختلف کشور راه اندازی شده و همین فرایند با قوت ادامه دارد.

وی شرح داد: در استان اردبیل بیش از 48 واحد صنعتی راکد و تعطیل شده در سال جهش تولید به چرخه تولید بازگشتند و در حال حاضر با سرمایه گذاری مناسب بخش خصوصی و ایجاد فرصت های اشتغال در حال فعالیت هستند.

وزیر صمت شرایط کشور را در حال حاضر در بخش صنعتی یک شرایط مناسب و مطلوب گفت و ادامه داد: تلاش می کنیم تا انتها امسال طرح های متعدد صنعتی را در استان های مختلف راه اندازی کنیم که این امر با پیگیری ستاد تسهیل در حال انجام است.

رزم حسینی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال بیش از یک هزار و 420 واحد تولیدی راکد و غیرفعال به چرخه فعالیت بازگشته و در سطح کشور فرصت اشتغال 24 هزار نفر نیز فراهم شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در حال حاضر ما ظرفیت خوبی را هم در تولید پوشاک و هم تولید ام. دی. اف در کشور شاهد هستیم که همین فرایند به رقم تحریم ها و شرایط کرونایی یک شرایط رو به رشد و مطلوب به نظر می رسد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "بازگشت بیش از یک هزار و 420 واحد تولیدی راکد و غیرفعال به چرخه فعالیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت بیش از یک هزار و 420 واحد تولیدی راکد و غیرفعال به چرخه فعالیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید