با وسایل دور ریختنی نشیمن را تزیین کنید

به گزارش وبلاگ شخصی من، شاید فکر کنید بی کلاسی است ولی برخی تزیینات می تواند اتفاقا خیلی هم با کلاس باشد. مهم نیست این تزیینات از چه ساخته شده اند، مهم ذوق و خلاقیت سازنده است.

با وسایل دور ریختنی نشیمن را تزیین کنید

به طورکلی برای کار کردن با دورریختنی ها یک شعار خوب وجود دارد. هر چیزی که از آن تعداد زیادی دارید، قطعا می گردد کاری با آن ها کرد. پیشنهادات ما برای تزیین نشیمن خانه با وسایل دور ریختنی را ببینید. با وبلاگ شخصی من همراه باشید.

تزیین نشیمن خانه با وسایل دور ریختنی

در ادامه برای استفاده از یک سری دور ریختنی ها که به طور معمول همه خانواده ها آن ها را دارند و همواره هم دورشان می اندازند، پیشنهاداتی داریم.

استفاده از بطری های پلاستیکی

برای تبدیل این بطری ها به یک وسیله شگفت انگیز یک چاقوی تیز دورریختنی وکهنه (چون ممکن است ناچار شوید چاقو را داغ کنید و بطری را ببرید)، یک قیچی قوی و یک فندک می خواهید. برای اینکه لبه تیز بریدگی ها را از بین ببرید ضروری است کمی با فندک این سطوح را حرارت دهید. وقتی ذوب می شوند دیگر برنده و تیز نخواهند بود.

استفاده از شیشه مربا

این شیشه مرباها همواره همه جا هستند. این شیشه ها فقط به رنگ و کمی ابزار تزیین احتیاج دارند. رنگ مورد استفاده خود را می توانید با مشورت فروشنده انتخاب کنید. شاید رنگ اکریلیک گزینه مناسبی برای شما باشد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب 9 عادت بدی که خانه را کثیف نشان می دهد سر بزنید.

ساخت شمع

به اطرافتان نگاهی بیندازید. هر چیزی که قابلیت این را داشته باشد که بگردد پارافین را آب کرد و درش ریخت می تواند به یک شمع تزیینی زیبا تبدیل گردد. هر چیزی را از پوست پرتقال بگیرید تا این صدف های زیبای کوچک. ناگفته نماند که شمع ها همواره نقش مهمی در تزیین فضای خانه دارند. خصوصا وقت غروب یا وقت میل کردن یک شام رمانتیک و دل انگیز.

ساخت قاب عکس از ایده های تزیین نشیمن خانه با وسایل دور ریختنی

شما می توانید با در بطری قاب آینه بسازید، با پازل های بلااستفاده ای که دیگر با آن ها نمی گردد بازی کرد یا با ته مدادهایی که کوچک شده اند و دیگر نمی گردد با آن ها نقاشی کشید، قاب عکس بسازید.

خلاقیت با چوب بستنی

اگر از آن خانواده های پرجمعیت و بستنی خور قهار باشید حتما در تابستان هر روز کلی چوب بستنی دور می اندازید. چوب بستنی ها را خیلی راحت می گردد برای ساخت وسایل تزیینی به کار گرفت. از تزیین یک قوطی کنسرو ساده گرفته تا ساخت قاب عکس، جعبه و عروسک های ساده.

استفاده از دکمه های رنگی

لباس ها بعد از اینکه کهنه و پاره می شوند چه بلایی سرشان می آید؟ هر کاری که با لباس ها می کنید قبلش دکمه هایشان را جدا کنید تا بتوانید از این تزیینات زیبا بسازید.

استفاده از قوطی های کنسرو از ایده های تزیین نشیمن خانه با وسایل دور ریختنی

بیشتر ما با قوطی های کنسرو کاری نداریم و یک راست دورشان می اندازیم. اما این قوطی ها هم گزینه های خوبی برای تزیین هستند. فقط باید قبلش خیلی خوب شسته شوند و حواستان را جمع کنید که دستتان را نبرند.

استفاده از سی دی

دیگر دوره سی دی گذشت و همه برای جابه جایی فایل های شان از فلش مموری استفاده می نمایند. این باعث شده هر خانه ای که کامپیوتر دارد با انبوهی از سی دی های به درد نخور روبرو گردد. ولی با این سی دی ها هم می توان کارهای جالبی کرد.

استفاده از کاغذ باطله یا روزنامه

کاغذ باطله را که دیگر همه دارند. خصوصا خانه هایی که دانشجو و دانش آموز دارند. می گردد با این ضایعات یک خمیر کاغذی خوب ساخت. اما تمیزترین و آسان ترین روش، این است که کاغذها را نواری نموده و سپس این نوارها را رول کنید. این رول ها را می توان برای ساخت هر چیزی که فکرش را کنید به کار گرفت.

پیشنهاد مطالعه: مطلب کدام گیاهان آپارتمانی در آب رشد می نمایند را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "با وسایل دور ریختنی نشیمن را تزیین کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با وسایل دور ریختنی نشیمن را تزیین کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید