ببینید؛ از گیم پلی جون کازاما در تکن 8 رونمایی شد

به گزارش وبلاگ شخصی من، تریلر نو تکن 8، خبر از بازگشت جون کازاما (Jun Kazama) به عنوان یک شخصیت قابل بازی به این سری پس از گذشت بیش از 10 سال می دهد.

ببینید؛ از گیم پلی جون کازاما در تکن 8 رونمایی شد

جون کازاما، همسر کازویا میشیما و مادر جین کازاما محسوب می شود. آخرین باری که طرفداران او را در نسخه ای از این سری مشاهده کردند، اعتقاد بر این بود که او طی اتفاقاتی در تکن 2 مرده است. البته او در نسخه های بعدی و اسپین آف ها، در قالب فلش بک هر از گاهی حضور پیدا می کرد اما برای مدتی طولانی خبری از او نبود. در واقع آخرین اثری که او به عنوان یک شخصیت قابل بازی در آن حضور داشت، بازی فرعی Tekken Tag Tournament 2 بود که در سال 2011 منتشر شد.

البته بازگشت جون کازاما به تکن 8 ابتدا در تریلر این بازی در مراسم گیم اواردز 2022 تایید شد. تریلری که فلش بک هایی از زمان های قدیم و خوش بین جین و مادرش را نشان می داد. با این حال آخرین تریلر بازی نشان می دهد که او به عنوان یک شخصیت قابل بازی بازخواهد گشت. تریلر ابتدا خانه جون کازاما را نمایش می دهد که در جنگلی سرسبز واقع شده است. این تریلر در ادامه توانایی او را در پیاده سازی حرکات سبک خانواده کازاما در هنرهای رزمی نشان می دهد.

با توجه به تریلر به نظر می رسد که برخی از حرکات او به صورت مستقیم از نسخه Tekken Tag Tournament 2 گرفته شده باشند. تریلر منتشر شده همچنین یک تعامل کوتاه بین جون و همسرش را قبل از نبرد نمایش می دهد و ظاهرا کازویا میشیما از زنده بودن او شوکه شده است. در نبردی که بین این دو پیش می آید، ریج آرت جون نیز نشان داده می شود، حرکتی که حریف را در نور می پوشاند.

با توجه به اینکه تکن 8 این شخصیت قدیمی را پس از بیش از یک دهه بازگردانده است، برخی از طرفداران هنوز منتظر فهمیدن نقش او در داستان بازی خواهند بود. از طرفی در حالی که دیالوگ های رد و بدل شده بین کازویا و جون نشان می دهد که صحنه ذکر شده مربوط به بخش داستانی است، اما شاید اینگونه نباشد.

بازی تکن 8 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی در دست ساخت است و تا آوریل سال 2024 میلادی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ از گیم پلی جون کازاما در تکن 8 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از گیم پلی جون کازاما در تکن 8 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید