تاریخ عرضه نسخه کامپیوتر دیز گان تعیین شد

به گزارش وبلاگ شخصی من، شرکت سونی اعلام نموده که بازی دیز گان در تاریخ 18 می (28 اردیبهشت) به کامپیوترهای شخصی خواهد آمد. دیز گان جدیدترین انحصاری پلی استیشن است که قرار است از انحصار مطلق این کنسول در بیاید و روی کامپیوترهای شخصی نیز در دسترس باشد.

تاریخ عرضه نسخه کامپیوتر دیز گان تعیین شد

بازی دیز گان از بازی های انحصاری کنسول پلی استیشن 4 است و سه سالی از عرضه آن می گذرد. این بازی در دنیایی آخرالزمانی جریان دارد و بی شباهت به بازی های شرکت یوبی سافت نیست؛ یعنی بازیکن با یک چک لیست بسیار عظیم در دنیایی باز و پهناور رها می گردد تا با انجام کارهای تکراری خود را سرگرم کند. این سبک از بازی را در بازی های انحصاری شرکت سونی که معمولا روی روایتی خطی و غنی تمرکز دارند خیلی نمی بینیم. البته که بازی های چک لیستی برای بعضی از گیمرها سرگرم نماینده هستند و به همین دلیل هم بازی دیز گان هواداران مختص به خود را دارد.

اگر به یکی دو سال گذشته نگاه کنیم به خوبی می بینیم که شرکت های سونی و مایکروسافت با پلتفرم کامپیوترهای شخصی آشتی نموده اند. این موضوع به این معناست که این شرکت ها تصمیم گرفته اند تا بازی های انحصاری خود را برای کامپیوتر هم منتشر نمایند. شرکت مایکروسافت که اصولا مدتی است تبعیضی میان بازیکنان ایکس باکس و پی سی گیمرها قاعل نمی گردد و تمام بازی های خود را روی هر دو پلتفرم منتشر می نماید و شرکت سونی هم دارد آرام آرام بازی های کمی قدیمی تر خود را روی کامپیوترهای شخصی منتشر می نماید. شرکت سونی مدتی پیش خاطرنشان کرد که می خواهد این راستا جدید را حتی جدی تر از قبل دنبال کند. به همین منظور قرار است تا در قدم اول، بازی دیز گان روی کامپیوترهای شخصی عرضه گردد.

عرضه کردن بازی های انحصاری روی کامپیوترهای شخصی تا به حال نتیجه بسیار خوبی برای شرکت سونی داشته. این بازی ها بعد از عرضه دوباره روی این پلتفرم فروش بسیار خوبی را پشت سر گذاشته اند و از سمت دیگر بازخورد بسیار خوبی دریافت نموده اند. برای مثال بازی دث استرندینگ که عرضه اولیه ای با واکنش نسبتا ضد و نقیض داشت حسابی بین بازیکنان پلتفرم پی سی محبوب شده و در وب سایت استیم، نقد های بسیار مثبتی دریافت نموده.

نسخه کامپیوتری بازی دیز گان چیزی است که از ساده ترین تبدیل یک بازی کنسولی به بازی کامپیوتری انتظار می رود. امکان انتخاب وضوح تصویر بالا ممکن و نرخ فریم بازی نامحدود شده. برای انتقال این بازی روی کامپیوترهای شخصی منابع اصلی بازی تغییری ننموده اند و بهبود گرافیک بازی فقط به وسیله افزایش برد رندر دریافت از اشیا محیطی که در نسخه کنسولی بعد از فاصله معین محو می شوند خواهد بود. همچنین نسخه کامپیوتری بازی دیز گان تمام محتوای اضافه بازی را در خود دارد.

به گفته شرکت سونی قرار است که بازی دیز گان 18 می (28 اردیبهشت) اردیبهشت برای کامپیوترهای شخصی عرضه گردد. می توان همین حالا این بازی را به وسیله فروشگاه های استیم و اپیک گیمز پیش خرید کرد.

در ادامه تریلر قابلیت های اختصاصی نسخه کامپیوتری را برای شما قرار داده ایم.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ عرضه نسخه کامپیوتر دیز گان تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه نسخه کامپیوتر دیز گان تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید