تخصیص بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح های درمانی فارس

به گزارش وبلاگ شخصی من، وزیر بهداشت از تخصیص بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای 105 طرح بهداشتی در فارس اطلاع داد.

تخصیص بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح های درمانی فارس

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ شخصی من از شیراز، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در جلسه شورای اداری که با حضور رئیس جمهور برگزار گردید با اشاره به مصوبات بهداشتی برای استان فارس، گفت: 105 طرح بهداشتی برای استان در نظر گرفته شده که به بهبود شرایط درمانی شهرستان ها یاری می نماید.

او با اشاره به جزئیات این مصوبات گفت: احداث بیمارستان هزار و 16 تختخوابی در شیراز، 500 میلیارد تومان برای بیمارستان خانم الانبیا شهر صدرا و اختصاص 200 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان اعصاب و روان شهر تازه صدرا از جمله این مصوبات است.

تجهیز بیمارستان امام علی دانشگاه آزاد اسلامی، 250 میلیارد تومان برای بیمارستان داراب، 60 میلیارد تومان برای بیمارستان مرودشت، 50 میلیارد تومان برای بیمارستان مصیری رستم، 30 میلیارد تومان برای شهرستان قادرآباد و تجهیز بیمارستان های فسا و جهرم و ارسنجان از دیگر مصوبات بهداشتی بود که عین اللهی به آن اشاره نمود.

وزیر بهداشت با بیان اینکه باید توجه جدی به جنوب استان فارس گردد، اظهارداشت: دو مشکل اساسی در این منطقه کمبود آب و راه های مواصلاتی است.

وزیر بهداشت با اشاره به مسائل شهرستان لارستان اضافه کرد: پوشش نامناسب اینترنت، راه نامناسب، تامین اب شرب احتیاج به پست 400 کیلوولت برق و طرح نیمه تمام مجتمع کارگران از مهم ترین مسائل این شهرستان بود که 4 بانده کردن محور جهرم - لار، مشخص آب شرب از خط اول و دوم سلمان فارسی، احداث دانشگاه فرهنگیان و تکمیل مجتمع کارگران از پیشنهاداتی است که مطرح می گردد.

عین اللهی با اشاره به مسائل شهرستان گراش گفت: راه از جمله مسائل گراش است، تعرفه بالای برق و مسائل آب در این شهرستان و تکمیل تونل های راه اجرای انتقال آب از سد سلمان فارسی از دیگر مواردی است که در گراش مطرح شده است.

او با اشاره به مشکلت شهرستان اوز گفت: اختصاص دستگاه سی تی اسکن و مسائل برق در شهرک صنعتی و تکمیل مخزن و بهسازی شبکه آبرسانی و مسائل راه و محور های مواصلاتی نیز از مسائل شهرستان اوز بود.

وزیر بهداشت در ادامه به مسائل شهرستان خنج و لامرد و مهر و پیش بینی ها برای حل مسائل اشاره نمود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تخصیص بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح های درمانی فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح های درمانی فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید