تمدید مهلت ارسال آثار آهنگسازان ایرانی به ارکستر ملی

به گزارش وبلاگ شخصی من، شورای هنری ارکستر ملی ایران پس از خاتمه آذر، آثار دریافت شده در فراخوان آهنگسازان ایرانی را آنالیز می نماید.

تمدید مهلت ارسال آثار آهنگسازان ایرانی به ارکستر ملی

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ شخصی من به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، شورای هنری ارکستر ملی با انتشار اطلاعیه از تمدید مهلت ارسال آثار آهنگسازان ایرانی به این مجموعه اطلاع داد.

بر اساس اعلام بنیاد رودکی اردیبهشت سال جاری فراخوانی برای اجرای آثار آهنگسازان ایرانی در ارکستر ملی، به وسیله بنیاد رودکی منتشر شد.

این بنیاد در نظر دارد با هدف شناسایی و حمایت از آهنگسازان توانمند کشور، تعدادی از آثار این هنرمندان را انتخاب نموده و در برنامه سالانه ارکستر ملی ایران قرار دهد.

بر اساس فراخوان فوق، بنیاد رودکی بر آن است تا با پدید آوردن فرصت و امکان شناسایی آهنگسازان موسیقی ایرانی، نسبت به گردآوری آثار این آهنگسازان اقدام و پس از انجام ارزیابی های تخصصی به وسیله شورای هنری ارکستر ملی ایران، منتخب آثار را به وسیله این ارکستر اجرا و به علاقه مندان تقدیم کند.

بر این مبنا فراخوان ارکستر ملی ایران برای اجرای آثار آهنگسازان ایرانی تهیه و به وسیله پایگاه اینترنتی بنیاد رودکی در اختیار عموم علاقه مندان قرار گرفته است و این امکان وجود دارد تا آهنگسازان، آثار خود را تا انتها آذر از این طریق ارسال نمایند این در حالی است که پس از انتها مهلت فوق کار آنالیز آثار شروع می گردد.

طبق مصوبه شورای هنری ارکستر ملی آثار ارسالی بعد از این تاریخ، در سال 1401 مورد آنالیز قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تمدید مهلت ارسال آثار آهنگسازان ایرانی به ارکستر ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت ارسال آثار آهنگسازان ایرانی به ارکستر ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید