خداحافظی 4 بازیکن با پرسپولیس بعد از بازی با استقلال ، تصمیم مهم یحیی در مورد کادر فنی تیمش

به گزارش وبلاگ شخصی من، پرسپولیس با تصمیم یحیی گل محمدی احتمالا برای فصل آینده با 4 بازیکن قطع همکاری خواهد نمود.

خداحافظی 4 بازیکن با پرسپولیس بعد از بازی با استقلال ، تصمیم مهم یحیی در مورد کادر فنی تیمش

به گزارش وبلاگ شخصی من یحیی از آن دسته مربیانی است که چنانچه بازیکنی در طول فصل نتواند خواسته هایش را برآورده سازد او را نیمکت نشین نموده و در انتها فصل هم کنار می گذارد. در فصلی که گذشت بازیکنانی مثل سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا، شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا به دلایل مختلف کمتر به بازی گرفته شده اند و از این رو احتمال اینکه در تابستان از فهرست پرسپولیس کنار گذاشته شوند خیلی زیاد است. مخصوصا اینکه سهمیه بازیکنان بزرگسال هم به 19 نفر کاهش یافته و یحیی با وسواس بیشتری نفرات بزرگسالش را انتخاب خواهد نمود. در این میان فقط دیاباته از جمع بازیکنان بالا قراردادش در آخر فصل به انتها خواهد رسید و نفرات دیگر برای جدایی از سرخپوشان باید با این باشگاه به توافق برسند.

کوشش برای حفظ ستاره ها

در بین نفرات شاخص پرسپولیس هستند نفراتی که قراردادشان به زودی با این باشگاه به انتها خواهد رسید. میلاد سرلک، سعید صادقی، عیسی آل کثیر و فرشاد فرجی از جمله این بازیکنان هستند. در این میان سرلک فصل پیش در پی رفتن به فوتبال اروپا بود اما به خاطر جام جهانی ترجیح داد یک فصل دیگر سرخپوش بماند، اما احتمال اینکه او در تابستان لژیونر گردد وجود دارد. سعید صادقی هم فصل پیش سخت مورد توجه سپاهان، استقلال و تراکتور بود و درنهایت سرخپوش شد. او زیر بار اینکه قرارداد دوساله امضا کند نرفت و به نظر می آید در تابستان هم به راحتی قراردادش را تمدید نکند. عیسی آل کثیر هم که نیم فصل دوست داشت یک سال ونیمه امضا کند و یحیی مخالفت کرد، حالا به روزهای اوجش برگشته است. او بدون شک برای تمدید قرارداد شرایطی به مراتب سخت تر از نیم فصل، پیش روی باشگاه پرسپولیس خواهد گذاشت. فرشاد فرجی هم قطعا می داند که برای ثابت بازی کردن در پرسپولیس کار سختی دارد اما قطعا یکی از مهره هایی است که یحیی تمایل به حفظ او دارد.

برنامه آماده سازی سرخپوشان

مربیان ایرانی پرسپولیس برای یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارند و در این تیم نیز ماندنی خواهند شد. اما ویرا، لوسادا و ننکا دستیاران خارجی یحیی قراردادشان بعد از فینال جام حذفی با پرسپولیس به اتمام خواهد رسید. آنها جزء اولین نفراتی خواهند بود که قراردادشان تمدید می گردد. یحیی برای فصل آینده قصد ندارد تغییری در کادرش ایجاد کند یا عضو جدیدی اضافه کند. در خصوص دستیاران خارجی یحیی شنیدیم که آنها برنامه آماده سازی سرخپوشان برای فصل آینده را نیز آماده نموده و در اختیار گل محمدی قرار داده اند. در این میان ویرا حتی در جذب بازیکن خارجی هم به یحیی یاری خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین

به "خداحافظی 4 بازیکن با پرسپولیس بعد از بازی با استقلال ، تصمیم مهم یحیی در مورد کادر فنی تیمش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی 4 بازیکن با پرسپولیس بعد از بازی با استقلال ، تصمیم مهم یحیی در مورد کادر فنی تیمش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید