درون کیف هدیه 120 هزار دلاری اسکار چیست و چه کسانی آن را دریافت می نمایند؟

به گزارش وبلاگ شخصی من، هیچ افتخاری در هالیوود بزرگتر از نامزدی جایزه اسکار نیست. برای ستاره های شناخته شده می تواند به نقطه عطفی در زندگی حرفه ای شان تبدیل گردد و تازه وارد ها را می تواند در مسیر ستاره شدن قرار دهد. اما علاوه بر تحسین منتقدان و پتانسیل کسب عایدی بالاتر، یک مزیت دیگر برای گرفتن اسکار وجود دارد: کیف هدیه اسکار. در ادامه این مطلب به شما می گوییم که چه کسانی کیف هدیه اسکار را دریافت می نمایند و درون این کیف های هدیه چیست.

درون کیف هدیه 120 هزار دلاری اسکار چیست و چه کسانی آن را دریافت می نمایند؟

کیف هدیه اسکار به چه کسانی تعلق می گیرد؟

به گزارش روزیاتو؛ شرکت بازاریابی دیستینکتیو اسستز (Distinctive Assets) مستقر در لس آنجلس، 21 سال متوالی است که کیف های هدیه همه برنده می شوند را به نامزد های بخش بازیگری و کارگردانی تحویل می دهد.

این هدایا فقط به پنج دسته اصلی نامزد های برتر؛ نامزد های برترین بازیگر مرد، برترین بازیگر زن، بازیگر نقش مکمل زن و مرد و برترین کارگردان، تعلق خواهند گرفت.

کیف هدیه اسکار حاوی چیست؟

به گفته لش فری (Lash Fary)، بنیانگذار Distinctive Assets نسخه 2023 این کیف - که وابسته به جوایز اسکار نیست - تقریبا 123 هزار دلار ارزش دارد که 10 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، اما با این حال باتوجه به قیمت حدود 400 دلاری تندیس اسکار همچنان بیش از 300 برابر خود اسکار ارزش دارد.

کیف هدیه اسکار 2023 شامل بیش از 60 هدیه است؛ از یک بسته 16 دلاری چوب شور با روکش شکلاتی تا یک بازدید 40 هزار دلاری از یک ملک لوکس در کانادا. از جراحی پلاستیک تا یک بطری آب نارگیل. به این ترتیب مفهوم کیف هدیه به نظر اشتباه می رسد، زیرا هر ساله هدایای زیادی وجود دارد که برای حمل تمامی آن ها به چند چمدان احتیاج است.

در طول دو دهه گذشته هدایای غیرمتعارف و مجذوب نمایندهی در این به اصطلاح کیف هدیه وجود داشت؛ از سفری دریایی در قطب جنوب تا اجاره یک ساله آئودی. قرار گرفتن برند ها در کیف اسکار با ریسک های خاص خودش همراه است، اما برند ها امیدوارند که مورد توجه سلبریتی ها قرار بگیرند و بهانه ای برای استفاده دوباره آن ها فراهم بیاورند، البته این بار با هزینه خودشان!

مراقبت از پوست، مو و زیبایی بخش مهمی از هدایا را در برمی گیرد. محصولات لوکس مراقبت از پوست از چندین نام معروف ازجمله میاژ، خدمات 10 هزار دلاری کلینیک مراقبت از پوست و زیبایی دکتر کنستانتین واسیوکوویچ، خدمات 10 هزار دلاری پیکرتراشی دکتر توماس سو و 8 هزار دلار هم برای خدمات سلامت مو در مطلب دکتر باومن، ازجمله هدایای این بسته ها محسوب می شوند.

علاوه بر این ها، چیزی به نام قطعه ای از استرالیا در بین هدایای سال جاری است که شامل قطعه زمین کوچکی در استرالیا است که تمام پول جمع آوری شده صرف حفاظت آن می گردد.

معمولا سفر پای ثابت این هدایا است و مراسم اسکار سال جاری نیز از این قاعده مستثنی نیست. لش می گوید: ما سعی می کنیم چیز هایی را کشف کنیم که افراد مشهور ممکن است آن ها را پیدا ننمایند، به همین علت است که افرادی مانند مریل استریپ، هیو جکمن، هلن میرن و ویولا دیویس همگی از خدمات سفر ما استفاده نموده اند.

سفر های سال جاری شامل یک اقامت سه روزه در مجموعه لوکس فانوس دریایی در ایتالیا به ارزش 9 هزار دلار و اقامت سبک زندگی در یک ملک فوق مدرن و لوکس 10 هکتاری در خارج از اتاوا، کانادا، به ارزش 40 هزار دلار است.

در بین هدایای سال جاری یک گوی به نام رفلکت هم وجود دارد که لش می گوید از سلامت روانی شما حمایت می نماید. به علاوه، خوراکی های خوشمزه و مجذوب نماینده زیادی هم در کیف هدیه اسکار وجود دارد.

نامزد ها چگونه کیف اسکار را دریافت می نمایند؟

لش فری می گوید روند تحویل کیف ها پس از اعلام نامزد های جوایز اسکار شروع می گردد. در هفته های منتهی به مراسم اسکار، تیم Distinctive Assets برنامه ریزی ها را شروع می نمایند. در بعضی موارد آن ها نه تنها باید بفهمند نامزد ها در کدام هتل اقامت دارند، بلکه باید نام مستعاری که با آن در هتل اتاق گرفته اند را هم بفهمند.

هدایا در دو چمدان به هر نامزد تحویل داده می گردد تا آن ها بتوانند بعد از مراسم، همه چیز را به راحتی به خانه ببرند. اغلب افراد آن ها را در هتل خود تحویل می گیرند و اگر ساکن لس آنجلس باشند هدایا به منزلشان فرستاده می گردد.

لش در پاسخ به این سوال که آیا این افراد مشهور و معروف به این هدیه واقعا احتیاج دارند گفت که بدیهی است که این افراد می توانند چند برابر این هدایا را بخرند، اما این بسته بیشتر جنبه کشف کردن چیز های تازه را دارد.

منبع: فرارو

به "درون کیف هدیه 120 هزار دلاری اسکار چیست و چه کسانی آن را دریافت می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درون کیف هدیه 120 هزار دلاری اسکار چیست و چه کسانی آن را دریافت می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید