دریافت واکسن آنفلوآنزا احتمال ابتلا به کرونا را افزایش می دهد!

به گزارش وبلاگ شخصی من، طبق بررسی وزارت دفاع آمریکا، خطر ابتلا به ویروس های تنفسی مانند کرونا در بین افرادی که واکسن آنفلوآنزا دریافت کرده اند، 36 درصد بیشتر از سایر افراد است!

دریافت واکسن آنفلوآنزا احتمال ابتلا به کرونا را افزایش می دهد!

به گزارش وبلاگ شخصی من از تسنیم، یک مطالعه نظامی با ارزیابی سربازانی که از واکسن آنفلوآنزا استفاده کردند، نشان می دهد که این افراد 36 درصد بیشتر از دیگران در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند.

پایگاه خبری disabledveterans نوشت: وزارت دفاع کشور آمریکا در بین سال های 2017 تا 2018 با بررسی سربازانی که واکسن آنفلوآنزا دریافت کرده اند، پی برد که احتمال ابتلا به ویروس های تنفسی مانند کرونا و متاپنومو در افراد واکسینه شده در مقایسه با افراد غیر واکسینه شده به طور قابل توجهی بالاتر است.

در این مطالعه نشان داده شد که واکسن آنفلوآنزا تنها در پیشگیری از ابتلا به این ویروس مناسب است و در عوض احتمال ابتلا به ویروس های دیگر را تا 36 درصد افزایش می دهد.

این مطالعه در بین سال های 2017 تا 2018 و قبل از ویروس SARS-CoV-2 که منجر به ویروس کووید19 می شود، اجرا شده است؛ منظور از ویروس کرونا در این مطالعه، خانواده کرونا ویروس ها است.

این آزمایش به دلیل تداخل دریافت واکسن آنفلوآنزا و ابتلا به ویروس های تنفسی در بین پرسنل وزارت دفاع آمریکا اجرا شده است.

طبق بررسی های اجرا شده توسط وزارت دفاع آمریکا، این مطالعه ارزش توانایی بدن انسان در مبارزه با ویروس ها را برجسته می کند؛ ظاهراً با ابتلا به آنفلوآنزا بدن به طور طبیعی ممکن است خطر ابتلا به ویروس های تنفسی غیرآنفلوآنزا را کاهش دهد.

منبع: جام جم آنلاین

به "دریافت واکسن آنفلوآنزا احتمال ابتلا به کرونا را افزایش می دهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت واکسن آنفلوآنزا احتمال ابتلا به کرونا را افزایش می دهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید