دسته PS5 رسما در رنگ های مشکی و قرمز معرفی گشت

به گزارش وبلاگ شخصی من، کنترلر رسمی پلی استیشن 5 چه از منظر کارکرد و ویژگی های جدید و چه از منظر ظاهر و حتی رنگ تفاوت های خاصی با پیشینیان خود دارد. از زمانی که کنترلر رسمی کنسول پلی استیشن 5 معرفی شده است و همه متوجه شده اند که رنگ اصلی آن سفید است، بسیاری خواهان این بودند که کنترلری با رنگ سیاه هم عرضه شود. اکنون که مدتی از عرضه پلی استیشن 5 گذشته سونی تصمیم گرفته به این خواسته پاسخ بدهد و دو کنترلر با رنگ هایی سیاه و قرمز معرفی کرده است.

دسته PS5 رسما در رنگ های مشکی و قرمز معرفی گشت

سونی در بلاگ رسمی پلی استیشن به صورت رسمی اعلام کرده است که قرار است علاوه بر دوال سنس سفید، 2 کنترلر دوال سنس جدید با رنگ های سیاه نیمه شب و قرمز کیهانی منتشر کند. دسته ای که رنگ سیاه دارد، به صورت محسوس سایه سیاه و خاکستری روشنی دارد که معمولا در آسمان نیمه شب مشاهده می کنیم. دسته قرمز، ترکیبی از 2 رنگ قرمز و سیاه است و رنگ قرمز آن الهام گرفته از رنگ قرمز منحصر به فردی است که در تصاویر کهکشانی دیده می شود.این دو کنترلر با رنگ های سیاه و قرمز از ماه آینده به صورت جهانی عرضه خواهند شد. البته، ممکن است تاریخ عرضه آن ها در مناطق مختلف تفاوت هایی داشته باشد.

اگرچه رنگ و طرح اصلی دوال سنس زیبایی خاصی دارد و از نظر رنگ با طرح اصلی پلی استیشن 5 هم سازگاری و شباهت دارد، اما قطعا وجود رنگ های مختلف از این کنترلر می تواند برای سلیقه ها گوناگون بسیار جذاب باشد. به ویژه رنگ سیاه که سال هاست رنگ اصلی کنترلرهای دوال شاک سونی بوده است و طرفداران بسیاری دارد. پس از این دو مدل، به احتمال زیاد در آینده سونی رنگ های بیشتری از این دسته معرفی کند.

لئو کاردوسا، از تیم طراحی دوال سنس، در رابطه با این موضوع می گوید: هدف ما این است که همیشه طرح هایی را پیدا کنیم که بتواند طرفدارانمان را شگفت زده و راضی کند و این 2 رنگ جدید برای دوال سنس نتیجه یک فرآیند انتخاب گسترده بوده است. قصد ما این بود که رنگ های جدید دوال سنس در کنار رنگ اصلی آن و همچنین رنگ و طرح پلی استیشن 5 همدیگر را کامل کنند. به همین خاطر، این رنگ ها را با مضمون کهکشان ساخته ایم تا همگی در کنار هم به نوعی مطابقت داشته باشند.

دیگر عضو تیم طراحی دوال سنس یعنی ساتوشی آئویاگی هم بیان می کند: هر 2 دسته جدید هاله آبی رنگ ظریفی دارند که همین قضیه باعث شده رنگ و طیف منحصر به فردی از قرمز و سیاه تولید شود. این رنگ آبی ظریف در طراحی اصلی دوال سنس هم دیده می شود و به گونه ای است که هر 3 کنترلر انگار همدیگر را به خوبی کامل می کنند. امیدواریم که این رنگ های جدید برای دوال سنس بتواند شادی و هیجان بیشتری را برای طرفدارانمان به ارمغان بیاورد.

هرچند این دو مدل جدید هنوز عرضه نشده اند، اما به همین زودی توانسته اند که نظر بسیاری از طرفداران را به خود جلب کنند. استقبال بازیکنان از هم اکنون از کنترلر دوال سنس با رنگ سیاه زیاد بوده است و این انتظار می رود که در زمان عرضه بسیاری مشتاق به خرید آن شوند.

نظر شما چیست؟ شما کدام یک از رنگ های کنترلر اصلی پلی استیشن 5 را ترجیح می دهید؟

منبع: دیجیکالا مگ

به "دسته PS5 رسما در رنگ های مشکی و قرمز معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسته PS5 رسما در رنگ های مشکی و قرمز معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید