دستگیری فروشنده سلاح در فضای مجازی

به گزارش وبلاگ شخصی من، تهران (پانا) - رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی از شناسایی و دستگیری یک فروشنده سلاح در فضای مجازی خبر داد و گفت در بازرسی از مخفیگاه و خودروی متهم 3 قبضه سلاح کمری و 59 فشنگ جنگی کشف شد.

دستگیری فروشنده سلاح در فضای مجازی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اکبر رسولی در این خصوص اظهار کرد: ماموران پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد تحرکات فروشندگان سلاح در فضای مجازی از فعالیت فردی در این زمینه در تهران مطلع شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران با تحت نظر قرار دادن تحرکات متهم از صحت اطلاعات مطمئن شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را در حوالی بزرگراه خرازی در حالی که قصد انتقال سلاح به یکی از مناطق شمال غرب تهران را داشت، دستگیر و به پلیس امنیت عمومی تهران منتقل کردند.

رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران با اشاره به کشف 3 قبضه سلاح کمری، 59 تیر جنگی و 2 خشاب از مخفیگاه و خودروی متهم اظهار کرد: این متهم به صورت گسترده در فضای مجازی اقدام به تبلیغ فروش سلاح می کرد.

سرهنگ رسولی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب با انتقال سلاح به داخل کشور قصد ایجاد نا امنی را دارند، گفت: تمام تحرکات فروشندگان سلاح و مهمات در داخل و خارج کشور تحت رصد پلیس و نیروهای امنیتی کشور است و ما به عنوان سرباز رهبری و خادم ملت اجازه نخواهیم داد تا عده ای وطن فروش امنیت شهروندان را مخدوش کنند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "دستگیری فروشنده سلاح در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری فروشنده سلاح در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید