دیبالا: یوونتوس تجربه بالایش را نشان داد، به گل هایی که زدم احتیاج داشتم

به گزارش وبلاگ شخصی من، ناجی بانوی پیر در شب مصاف خانگی با زسکا مسکو، پیروزی تیمش در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا را نتیجه تجربه بیشتر این تیم نسبت به حریف روس دانست.

دیبالا: یوونتوس تجربه بالایش را نشان داد، به گل هایی که زدم احتیاج داشتم

به گزارش وبلاگ شخصی من، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (سه شنبه) در یک مصاف خانگی سخت با زسکا مسکو، در حالی که تا دقیقه 77 از حریف خود عقب بود، با دو گلی که پائولو دیبالا در عرض دو دقیقه به ثمر رساند، ورق را برگرداند و 3 امتیاز این مصاف بازی را از آن خود کرد.

دیبالا پس از این بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من واقعاً به این دو گل احتیاج داشتم. نتیجه ای که رقم خورد هم برای من هم برای تیم خوب بود چون واقعاً اذیت شدیم. با این حال نشان دادیم که تیم ما تجربه لازم برای حفظ آرامش و پیدا کردن راه رسیدن به هدفش در بازی های سخت را دارد.

دیبالا در ترکیب اصلی یوونتوس به میدان رفت و در نیمه دوم با ورود هموطنش گونسالو ایگواین یک خط عقب تر رفت اما با این وجود توانست دو گل مهم به ثمر برساند.

او در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد در بازی های بعدی یوونتوس نیز مائوریتزیو ساری از این مثلث استفاده کند، گفت: می توانیم روی این تاکتیک هم کار کنیم. مربی ایده هایی دارد که ما در تمرینات روی آنها کار خواهیم کرد تا کار گروهی مان را ارتقا دهیم.

تیم فوتبال یوونتوس در هیچ از رقابت های این فصل هنوز تن به شکست نداده است. این تیم تنها در دو مسابقه پیروز به کسب پیروزی نشده که یکی در خانه اتلتیکومادرید در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان و دیگری مقابل فیورنتینا در سری A بوده است.

دیبالا با اشاره به این آمار گفت: با پیروزی امشب مان ما یک پیغام مهم دادیم، اینکه این یوونتوس تیمی بی تجربه و بی کیفیت نیست و ما هم می توانیم حرف هایی برای گفتن داشته باشیم.

بازی بعدی دیبالا و یارانش دو هفته دیگر در خانه زسکا مسکو خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دیبالا: یوونتوس تجربه بالایش را نشان داد، به گل هایی که زدم احتیاج داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیبالا: یوونتوس تجربه بالایش را نشان داد، به گل هایی که زدم احتیاج داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید