رُم برای آرام نگه داشتن مورینیو کارشناس داوری استخدام کرد!

به گزارش وبلاگ شخصی من، باشگاه رم برای بهتر توجیه شدن بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم درباره مسائل داوری یکی از داوران پیشین فوتبال ایتالیا را استخدام کرد.

رُم برای آرام نگه داشتن مورینیو کارشناس داوری استخدام کرد!

به گزارش وبلاگ شخصی من، باشگاه رم با جان پائولو کالوارِسه داور بازنشسته فوتبال ایتالیا قرارداد همکاری بسته است. هدف از این اقدام باشگاه مطلع تر شدن بازیکنان و سرمربی تیم ژوزه مورینیو به قوانین و مقررات داوری و مسائل در خصوص شیوه استفاده از یاری داور ویدئویی (VAR) است.

جالوروسی از ابتدای فصل جاری تا کنون بارها نسبت به قضاوت داوران بازی های این تیم معترض شده و از شیوه استفاده از یاری داور ویدئویی یا خودداری VAR از بازبینی اتفاقات داخل زمین مسابقه ایراد گرفته است. سردرگمی درباره مسائل داوری و VAR هم باشگاه را مجاب نموده است که داور بازنشسته کالچو را استخدام کند تا اعضای تیم درک بهتری درباره قضاوت بازی ها داشته باشند و به این ترتیب از ادامه تنش های روز افزون در روابط اعضای تیم و داوران لیگ جلوگیری کند.

کالوارسه نه تنها با تیم تحت راهنمایی مورینیو بلکه با تیم بانوان و تیم جوانان باشگاه رم هم همکاری خواهد داشت. این داور ایتالیایی پیش از این به عنوان کارشناس داوری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در شبکه آمازون پرایم ایتالیا مشغول به کار بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رُم برای آرام نگه داشتن مورینیو کارشناس داوری استخدام کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رُم برای آرام نگه داشتن مورینیو کارشناس داوری استخدام کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید