واکنش پورتو به حمله رسانه ای به مهدی طارمی

به گزارش وبلاگ شخصی من، در یکی از بازی های مرحله پلی آف لیگ فوتبال اروپا تیم پورتو پرتغال پنجشنبه شب در استادیوم المپیک رم میهمان لاتزیو ایتالیا بود که این بازی با نتیجه 2 - 2 و صعود پورتو به مرحله یک هشتم نهایی این بازی ها به انتها رسید.

واکنش پورتو به حمله رسانه ای به مهدی طارمی

در این بازی ابتدا تیم لاتزیو با گل دقیقه 19 ایموبیله از پورتو پیش افتاد، اما مهدی طارمی در دقیقه 31 از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. این پنالتی ماجرای عجیبی داشت. داور این مسابقه ابتدا سرنگونی طارمی در محوطه جریمه لاتزیو را تمارض تشخیص داد و مهاجم ایران را با کارت زرد جریمه کرد. در ادامه و با بازبینی این صحنه در VAR داور تصمیمش را تغییر داد و پنالتی به سود پورتو اعلام شد.

بعد از این بازی، مائوریتزیو ساری سرمربی لاتزیو از پنالتی گرفته شده برای پورتو و بازبینی آن صحنه به وسیله یاری داور ویدئویی انتقاد کرد و اعتقاد داشت که روی طارمی خطایی رخ نداده بود.

این پنالتی بحث برانگیز در پرتغال هم مورد بحث و آنالیز کارشناسان مختلفی نهاده شد و بعضی از آن ها اعتقاد داشتند با وجود بازبینی صحنه، مهدی طارمی تمارض و شبیه سازی نموده است.

باشگاه پورتو در خبرنامه روزانه خود به منتقدان پنالتی طارمی و مفسران و کارشناسان تلویزیونی حمله تندی انجام داد. در بخشی از این مطلب آمده است: طارمی با گرفتن یک پنالتی در کانون توجه نهاده شد؛ یک پنالتی غیر قابل انکار به جز در چشم بعضی افراد بی سواد که در تلویزیون نظر می دهند.

طارمی در آن مسابقه علاوه بر گرفتن پنالتی و گل کردن آن، پاس گل دوم پورتو را هم داد و به عنوان یکی از چهار کاندیدای برترین بازیکن دور برگشت مرحله پلی آف لیگ اروپا انتخاب شد.

منبع: فرارو

به "واکنش پورتو به حمله رسانه ای به مهدی طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پورتو به حمله رسانه ای به مهدی طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید