ردمی K70 پرو برای رقابت با بزرگان بازار موبایل از راه می رسد، عکس

به گزارش وبلاگ شخصی من، زومیت نوشت: یک افشاگر چینی می گوید ردمی قبل از خاتمه سال جاری گوشی رده بالایی با پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 رونمایی می نماید.

ردمی K70 پرو برای رقابت با بزرگان بازار موبایل از راه می رسد، عکس

شایعه های تأییدنشده می گویند اولین گوشی های مجهز به Snapdragon 8 Gen 3 آبان سال جاری از راه می رسند. احتمالاً یک ماه قبل از عرضه گوشی ها، شاهد رونمایی این پردازنده رده بالا برای پرچمداران اندرویدی خواهیم بود.

شیائومی احتمالاً به عنوان یکی از اولین برندهای جهان، گوشی های سری 14 را به پردازنده نو کوالکام مجهز می نماید. یک افشاگر چینی می گوید ردمی (زیرشاخه شیائومی) نیز در پی رونمایی موبایلی با پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 است.

بر اساس آنچه گیزموچاینا می نویسد، مدل پرو گوشی های سری ردمی K70 همان دستگاهی است که با پردازنده پرچمدار کوالکام رونمایی می گردد. ردمی گوشی های سری K60 را اواخر 2022 رونمایی کرد و مدل پرو از پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 بهره می گرفت.

به احتمال زیاد ردمی گوشی های سری K70 را در مدل های استاندارد، K70e و K70 پرو رونمایی می نماید. بعید است دو گوشی اول به پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 مجهز باشند.

گوشی های سری ردمی K60 به صورت انحصاری در بازار چین عرضه شدند و احتمالاً K70 با نامی متفاوت روانه بازارهای بین المللی خواهد شد.

بر اساس ادعای افشاگران، پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 به یک هسته پرقدرت Cortex-X4 و پنج هسته میانی Cortex-A720 و چهار هسته کم مصرف Cortex-A520 مجهز خواهد بود. از Snapdragon 8 Gen 3 به عنوان رقیب اصلی پردازنده سه نانومتری Apple A17 یاد می گردد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "ردمی K70 پرو برای رقابت با بزرگان بازار موبایل از راه می رسد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردمی K70 پرو برای رقابت با بزرگان بازار موبایل از راه می رسد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید