سارا و نیکا با این فیلم غوغا کردند ! ، مردم چه شنیدند !

به گزارش وبلاگ شخصی من، خبرنگاران:واکنش جالب سارا و نیکا بازیگران جنجالی دوقلوهای سریال مرکز به اینکه آیا مردم طرفدار خود را با پول عوض می کنند.

سارا و نیکا با این فیلم غوغا کردند ! ، مردم چه شنیدند !

سارا و نیکا بازیگران دوقلوی سریال مرکز که حاشیه های زیادی داشته اند درباره عوض نکردن مردم با چند میلیارد پول می گویند. سارا و نیکا با انتشار یک ویدیو گفتند که از بین 10 میلیارد تومان و فالوورهایشان ، قطعا فالوورهایشان را انتخاب میکنند و پول اهمیتی برایشان ندارد .این در حالی است که برخی از تبلیغاتی که سارا و نیکا در پیج اینستاگرامشان ارسال می کنند عملا خالی کردن جیب مردم است. سارا و نیکا مدتی پیش تبلیغاتی را درباره رمز ارز و اعتماد کردن به یک پسر دهه هشتادی در صفحه خودشان قرار دادند که سارا و نیکا با انتقاد شدید طرفداران و برخی رسانه ها رو به رو شدند.

شاید سریال مرکز به هیچکس اندازه سارا و نیکا بال برای پرواز نداد ! این را از این جهت می گوییم که شاید مثلا بگویید بهرام افشاری با مرکز خیلی معروف شده است... این صحبت درست است ولی او سالها تئاتر بازی کرده و بعد از آن هم چندین فیلم دیگر بازی کرده است اما سارا و نیکا فقط سریال مرکز را در کارنامه خود دارند که به گفته برخی مردم نقش خاصی هم نداشته اند. هرچند سارا و نیکا از سریال مرکز حذف شدند ولی اگر هیچوقت دیگر نقشی نداشته باشند و بازی نکنند به اندازه خیلی از بازیگرانی که سالها در تلویزیون و سینما کار می کنند فالوور جمع کرده اند ! آنها حالا می توانند در اینستاگرام به معروفیت خود ادامه دهند و از این جهت چیزی را از دست نداده اند. تازه حاشیه های منتشر شدن عکسشان هم برای آنها محبوبیت بسیار بیشتری آورده به گونه ای که اگر آن اتفاق نمی افتاد شاید هیچوقت اینگونه دیده نمی شدند.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا

به "سارا و نیکا با این فیلم غوغا کردند ! ، مردم چه شنیدند !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارا و نیکا با این فیلم غوغا کردند ! ، مردم چه شنیدند !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید