سالی جدید با خرید اسپیکر جدید از صوتیران

به گزارش وبلاگ شخصی من، آیا تصمیم گرفتید بهترین اسپیکر را خریداری کنید؟ اما نمی دانید در انتخاب بهترین اسپیکر به چه نکاتی توجه ویژه نشان دهید؟ با همراه باشید تا به سوالات شما پاسخ بدهیم.

سالی جدید با خرید اسپیکر جدید از صوتیران

به گزارش وبلاگ شخصی من، بنابراعلام صوتیران، هدف از ارائه این مطلب راهنمای خرید اسپیکر است. زمانی که در بازار با اسپیکرهای مختلفی روبرو هستید، مطمئنا انتخاب از میان آنها کمی سخت به نظر می رسد. مخصوصا برای کسانی که دوست دارند بهترین اسپیکر را انتخاب نمایند.

همه ما با هر سلیقه ای که داریم، زمانی از روز را برای گوش دادن به موسیقی اختصاص می دهیم و یا هنگام درگیری با مسائل و دردسرهای روزانه ترجیح می دهیم به جای فکر کردن به موسیقی های موردعلاقه مان گوش دهیم و از آنها لذت ببریم.

اما برای بعضی ها گوش دادن به موسیقی با موبایل کفایت نمی نماید و دوست دارند موسیقی را با کیفیت منحصر به فردی گوش دهند. این کار تنها با خرید اسپیکر با کیفیت امکان پذیر است.

البته خرید اسپیکر احتیاج به راهنما دارد تا هنگام مراجعه به فروشگاه بدانید کدام مدل اسپیکر مدنظر شماست. اسپیکرها براساس نوع عملکرد و ویژگی هایشان در انواع مختلف تقسیم بندی می شوند. مثلاً شما به اسپیکر شخصی احتیاج دارید یا به اسپیکری که برای مهمانی ها و مجالس مناسب باشد، گزینه انتخابی شماست؟

انتخاب بهترین اسپیکر براساس ویژگی ها

اسپیکر بلوتوثی یا وای فای: بسیاری از کاربران ترجیح می دهند برای انتخاب بهترین اسپیکر، اسپیکرهای بلوتوثی را انتخاب نمایند. چرا که به راحتی به وسیله تلفن های همراه به دستگاه متصل می شوند و برنامه موسیقی خود را پخش می نمایند. در این شرایط دیگر احتیاجی به اتصال به وسیله کابل ندارند.

بعضی اسپیکرها هم به وسیله وای فای متصل می شوند. این مدل اسپیکرها نسبت به اسپیکر بلوتوثی کیفیت صدای بهتری دارند و برای پخش فایل های صوتی با رزولوشن بالا مناسب هستند.

اما دقت داشته باشید بخاطر نحوه اتصال به وسیله شبکه وای فای، این مدل برای تمام مکان ها قابل استفاده نیست. همچنین اسپیکرهایی که مجهز به اتصال وای فای هستند، قیمت بالاتری دارند.

اسپیکرهای قابل حمل: بعضی مدل اسپیکرها به راحتی قابل حمل هستند و برای کاربرانی که دوست دارند بهترین اسپیکر را براساس جابجایی انتخاب نمایند، طراحی و فراوری شده اند. بیشتر اشخاص این مدل اسپیکر را معمولاً برای اوقات فراغت انتخاب می نمایند.

در واقع فرقی نمی نماید کجا باشید؛ در اتومبیل، جاده و خانه تنها با برقراری اتصال با اسپیکر قابل هم می توانید از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید؛ بدون این که نگرانی بابت پریز برق و اتصال بلندگو داشته باشید.

اسپیکرهای پاور بانک: بعضی اسپیکرها علاوه بر ارائه پخش موسیقی قابلیت پاوربانک هم دارند که به راحتی می توانید با برقراری اتصال، گوشی و یا تبلت خود را شارژ کنید.

اسپیکرهای پاوربانک گزینه مناسبی برای مسافرت هستند که هم از قابلیت قابل حمل بودن برخوردار هستند و هم می توانید از ویژگی شارژ کردن آن ها بهره مند شوید.

اسپیکر مجهز به میکروفن: اسپیکر مجهز به میکروفن قابلیت پاسخگویی تلفن به وسیله اسپیکر را برای کاربران فراهم می نماید. زمانی که تلفن شما به اسپیکر متصل است، هر لحظه امکان زنگ خوردن تلفن وجود دارد. در این مواقع وجود اسپیکر مجهز به میکروفن بسیار کارساز است.

حال نوبت خرید اسپیکر مورد نظر است.

حال که با انواع مختلف اسپیکر آشنا شدید، برای انتخاب بهترین اسپیکر قدم بردارید. البته دانستن یک سری نکات هنگام برای انتخاب بهترین اسپیکر ضرورت دارد که در موارد زیر آنها را لیست کردیم:

. مهم ترین نکته ای که باید هنگام انتخاب بهترین اسپیکر به آن توجه ویژه داشته باشید، کیفیت صدا است. در واقع هدف از خرید اسپیکر فراوری صدای باکیفیت است. اگر اسپیکر انتخابی شما به وضوح صدا را پخش نکند، مطمئنا از خرید خود رضایت کامل را کسب نمی کنید.

.دیگر نکته مهم در راهنمای خرید اسپیکر، عمر باتری است. هر چقدر عمر باتری اسپیکر بیشتر باشد، شما در ساعات بیشتری به پخش موسیقی می پردازید. بدون این که بابت خالی شدن شارژ نگران باشید.

معمولا اسپیکرهایی که دارای باتری های کوچکی هستند، خیلی سریع شارژشان به اتمام می رسد. پس هنگامی که اسپیکر را برای فضای باز می خواهید، به نکته توجه بیشتری نشان دهید.

. اسپیکرها در اندازه های مختلفی ارائه می شوند. همچنین مدل های متفاوت و خاصی برای طراحی و فراوری اسپیکرها در نظر گرفته می گردد. اگر ظاهر استیکر برایتان اهمیت دارد، حتما در راهنمای خرید اسپیکر ابعاد مناسب را بگنجانید.

اگر می خواهید اسپیکر را در فضای عظیمتر بهره ببرید، ابعاد عظیم تری برای اسپیکر در نظر بگیرید. معمولا اسپیکرهای عظیم صدا بیشتری فراوری می نمایند.

. توجه به قدرت صدا، یکی دیگر از ویژگی های مهم راهنمای خرید اسپیکر است. در هنگام خرید اسپیکر حتما به پارامتر وات اسپیکر توجه ویژه ای داشته باشید. چرا که قدرت صدا بر حسب وات معین می گردد. هر چقدر فضای شما عظیمتر باشد و اسپیکر را برای فضای بیرون از خانه هم احتیاج دارید، اسپیکر شما باید قدرت صدای بیشتری داشته باشد.

. بعضی اسپیکرها خاصیت ضدآب بودن دارند که این ویژگی برای کسانی که در شرایط آب وهوایی سخت و مرطوب زندگی می نمایند، بسیار اهمیت پیدا می نماید. اسپیکرهای مقاوم در برابر آب در استخر و کنار ساحل به آسانی قابل استفاده هستند و احتیاجی نیست نسبت به آسیب دیدگی آنها نگران باشید.

جمع بندی

مطمئناً هنگام خرید اسپیکر دوست دارید دستگاهی داشته باشید که نسبت به گوشی تان صدا باکیفیت تری فراوری کند. یا تصمیم گرفته اید اسپیکر را برای مکان خاصی بهره ببرید. در واقع معین کردن شرایط استفاده و میزان کیفیت صدا اسپیکر در انتخاب شما تاثیرگذار است و راهنمای خرید اسپیکر تنها براساس احتیاج شما معین می گردد.

همچنین توصیه دیگری که ما برای انتخاب بهترین اسپیکر داریم این است که قبل از اقدام به خرید حتما از اسپیکرهای صوتیران https://soatiran.com دیدن نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سالی جدید با خرید اسپیکر جدید از صوتیران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالی جدید با خرید اسپیکر جدید از صوتیران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید