معرفی برترین شارژر های فندکی بازار با قیمت های متنوع

به گزارش وبلاگ شخصی من، اگر در پی خرید شارژر فندکی خوب و باکیفیت هستید در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با بیش از 20 مدل مختلف در بازه قیمتی مختلف آشنا کنیم.

معرفی برترین شارژر های فندکی بازار با قیمت های متنوع

معرفی برترین شارژر های فندکی با قیمت بیش از 1 میلیون تومان

1. شارژر فندکی باسئوس مدل Multi-port Fast Charge 160W به همراه کابل تبدیل Usb-c

نخستین محصول، گران ترین شارژر فندکی فهرست است که قابلیت شارژ همزمان 3 دستگاه را با سرعت بسیار بالا (به لطف فناوری BPS II) دارد. از جمله فناوری های به کار رفته در این محصول می توان به جلوگیری از داغ شدن، قابلیتی جهت جلوگیری از دریافت انرژی بیش از حد احتیاج محصول، جلوگیری از اضافه بار، اضافه ولتاژ، گرما، اتصال کوتاه و افت ولتاژ اشاره نمود. نقاط اتصال نیز از روکش طلا بهره می برند تا با کمترین مقاومت ممکن توان را انتقال دهند.

این محصول حتی امکان شارژر لپ تاپ را هم دارد. این شارژر فندکی سه پورت مجزا دارد که شامل دو عدد پورت USB-C و یک عدد USB-A با سرعت بسیار بالاست. این محصول روی خروجی USB-C خود سرعتی معادل 100 وات و روی خروجی USB-A هم سرعت 30 وات را ارائه می دهد. اگر هم بخواهید به صورت همزمان از تمام پورت ها بهره ببرید، سرعت پورت ها به شکل 100 + 30 + 30 تقسیم خواهد شد. گفتنی است جهت بهره مندی از سرعت 100 وات به وسیله پورت USB-C1 حتما از همان کابلی بهره ببرید که به همراه خود محصول عرضه شده است.

2. شارژر فندکی باسئوس مدل CRNBQ-A01

این محصول یک چند راهی بوده و دارای معتبرترین نشان های استاندارد کیفیت در دنیا از جمله FCC ، RoHS و UL است. برای این چند راهی یک فن نیز در نظر گرفته شده است که می تواند به خوبی عمل تهویه هوا و خنک کردن را انجام دهد. روی این چند راهی، 4 پورت شامل یک پورت Type-C، یک پورت USB و دو پریز برق EU/CN قرار داده شده است. مجموع توان خروجی این محصول هم برابر با 150 وات است که توان خروجی برای شارژ کردن انواع وسیله های الکتریکی را فراهم می نماید.

بیسوس در این چندراهی 9 لایه محافظتی مختلف را قرار داده تا علاوه بر جلوگیری از آسیب به لوازمی که به آن متصل می گردد، از آسیب رساندن به باتری خودرو شما نیز جلوگیری می نماید و به طور اتوماتیک از Over Charge (شارژ شدن بیش از حد که به باتری آسیب می رساند) جلوگیری می نماید، در برابر قطع و وصل های کوتاه مدت جریان، قطع شدن ناگهانی تمام جریان، بار اضافی، کاهش و افزایش ولتاژ، شوک الکتریکی و شوک فیزیکی (ضربه) و بعلاوه افزایش دمای بیش از حد مقاوم است.

3. شارژر سامسونگ مدل EP-L5300XBEGWW به همراه کابل تبدیل USB-C

شارژر فندکی مدل EP-L5300XBEGWW یک شارژر بسیار با کیفیت به شمار میرود که به وسیله سامسونگ ساخته و به بازار عرضه شده است. روی سطح این شارژر 2 درگاه خروجی USB-A و USB-C تعبیه شده که شدت جریان خروجی در آن ها 30 آمپر است. USB-A با توان 15 وات و USB-C با توان بسیار بالای 45 واتی می تواند لوازم دیجیتالی شما را به صورت بسیار سریع شارژ نمایند. این محصول با توجه به مجهز بودن به استانداردهای PD ،QC و AFC حتی قابلیت شارژ لپ تاپ را هم دارد و قادر است آن را با سرعت بالایی شارژ کند. بنابراین شما می توانید با خیال راحت با این شارژر فندکی هر نوع محصولی را هم به راحتی شارژ کنید. به همراه این محصول یک کابل تبدیل USB به USB-C هم عرضه شده که طول آن برابر با 1 متر است.

4. شارژر باسئوس مدل TZCCZX-01به همراه کابل تبدیل USB-C

یکی از برترین شارژر های فندکی ماشین بازار که میان قیمت و کیفیت و کارایی آن تعادل بسیار خوبی وجود دارد، شارژر فندکی باسئوس مدل TZCCZX-01 به همراه کابل تبدیل USB-C است. محصولی با وزن تنها 50 گرم که از درگاه ارتباطی USB-C 3.1 بهره می برد و یک کابل USB-C نیز به همراه خود دارد. به عبارتی می توان گفت این شارژر مخصوص شارژ کردن گوشی های پرچم دار است چرا که این گوشی ها از شارژرهای بسیار سریع پشتیبانی می نمایند و شارژر فندکی باسئوس مدل TZCCZX-01 هم هیچ کمبودی از این بابت ندارد. این شارژر از فناوری شارژ ایمن و بعلاوه شارژ سریع Quick Charge 1.0 تا Quick Charge 4.0 پشتیبانی می نماید و قادر است حتی لپ تاپ ها را هم شارژ کند.

5. شارژر سامسونگ مدل DUO 25W/15W

برترین شارژر فندکی برای گوشی سامسونگ در بازه قیمتی بیش از 1 میلیون تومان می تواند این مدل باشد چرا که قیمت آن در مقایسه با مدل شماره 3 کمتر است اما با این حال امکانات و قابلیت های خوبی دارد. این شارژر فندکی ماشین که بدون کابل عرضه می گردد، فقط 37 گرم وزن دارد و دو درگاه خروجی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا با خیال راحت بتوانند گوشی یا تبلت خود را با استفاده از آن شارژ نمایند. این شارژر را می توان یکی از برترین شارژر های فندکی فست شارژ به حساب آورد که سرعت شارژ آن معادل یک شارژر 25 واتی سریع و باکیفیت است. در نتیجه می توانید بیشتر گوشی های سامسونگ حتی پرچم دار را هم با استفاده از آن با سرعت بسیار خوبی شارژ کنید بدون اینکه نگران گرم شدن یا داغ شدن دستگاه باشید.

6. شارژر فندکی سامسونگ مدل EP-L1100WBEGWW به همراه کابل تبدیل USB-C/microUSB

می رسیم به شارژر فندکی دیگری از سامسونگ برای ماشین که این بار یک کابل تبدیل USB-C به MicroUSB هم همراه آن وجود دارد تا دیگر مجبور نباشید یک کابل به صورت جداگانه بخرید. این شارژر کیفیت بسیار بالایی دارد به این صورت که وقتی محصول را به آن متصل می کنید، دیگر نباید نگران نوسانات برقی باشید چرا که خروجی ثابتی را به شما تحویل می دهد؛ این یعنی مهم نیست چقدر نوسانات برق ممکن است به وجود بیاید، دستگاه شما با همان سرعتی که باید، شارژ می گردد و آسیبی به مدار آن وارد نخواهد شد. این محصول سرعتی معادل یک شارژر 15 واتی را ارائه می دهد و از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار است. درگاه های ارتباطی آن شامل یک پورت USB-C و USB 3.0 می شوند که هر دوی آن ها امکان شارژ دستگاه های مختلف با سرعت بالا را دارند.

7. شارژر باسئوس مدل Dual Quick 100W

شارژر فندکی باسئوس مدل Dual Quick 100W سرعت فوق العاده بالایی دارد و می تواند هر دستگاه دیجیتالی روزمره ای حتی لپ تاپ ها را هم با سرعت خوبی شارژ کند. این محصول دارای مجموع توان 100 وات هست و از دو پورت USB + Type-C بهره می برد که سرعت در پورت USB معادل 30 وات و در پورت USB-C هم حدودا 65 وات است. این شارژر یک پروتکل ایمنی دارد به این صورت که ابتدا فناوری های فست شارژ را تشخیص داده و توان مشخصی را به هر پورت اختصاص می دهد. گفتنی است که برای گرفتن خروجی 100 وات از پورت تایپ سی باید از کابلی بهره ببرید که امکان پشتیبانی از آن را داشته باشد. یک نمایشگر دیجیتالی هم روی این شارژر فندکی واقع شده است که می توانید با استفاده از آن اندازه ولتاژ باتری، ولتاژ خروجی و توان را به صورت زنده مانتیور کنید.

8. شارژر فندکی شیائومی مدل CC07ZM 1A1C

شارژر فندکی شیائومی مدل CC07ZM 1A1C یکی از برترین شارژرهای فندکی موجود در بازار است. این محصول از دو درگاه خروجی USB-C و USB-A بهره می برد که البته سرعت شارژ دستگاه های مختلف با پورت USB-C به مراتب بیشتر است (68 / 32 وات). توجه داشته باشید برای اینکه بتوانید تمام پتانسیل پورت USB-C را داشته باشید باید حتما از یک کابل باکیفیت بهره ببرید و متأسفانه چون این شارژر نسبتا گران قیمت با کابل عرضه نمی گردد، باید برای خرید یک کابل اصلی و باکیفیت هم به صورت جداگانه هزینه کنید.

این شارژر بیشتر برای شارژ گوشی های پرچم دار ساخته شده ولی مسئله ای از بابت شارژ گوشی های ضعیف تر هم ندارد و به برترین شکل ممکن توان را متناسب با ظرفیت آن ها تقسیم می نماید. توجه داشته باشید این شارژر چون از فناوری پخش دما بهره نمی برد، بهتر است در محیط های خیلی داغ به کار گرفته نگردد چون در این صورت توان آن کاهش پیدا می نماید تا دما هم متناسب با آن پایین بیاید. این محصول یک نوار رنگی هم دارد تا در شب راحت تر بتوانید پورت ها را ببینید.

9. شارژر فندکی 25 وات راو پاور مدل RP-VC032

شارژر فندکی 25 وات راو پاور مدل RP-VC032 قادر است گوشی ها و تبلت ها را با سرعتی نزدیک به 25 وات شارژ کند که این یعنی برای بسیاری از دستگاه هایی که از فست شارژ پشتیبانی می نمایند مناسب است. از جمله مزیت های این شارژر فندکی فست شارژ این است که به دو درگاه خروجی Type-C مجهز شده که هر دو درگاه RP-VC032 به فناوری بسیار مجذوب کننده Power Delivery مجهز هستند و حدبیشتر خروجی 25 وات را ارائه می دهند. البته این در صورتی است که به صورت همزمان از آن ها استفاده نکنید چون در این صورت توان اندکی کم می گردد.

10. شارژر مک دودو مدل MC95WCC

می رسیم به یکی از برترین شارژرهای موجود در بازار با قیمت 1 میلیون تومان که نه تنها کیفیت فوق العاده ای دارد بلکه سرعت کم نظیری را هم هنگام شارژ دستگاه های دیجیتال ارائه می دهد. این شارژر فندکی یک پورت USB معمولی و یک پورت USB-C دارد که از انواع و اقسام پروتکل های شارژ سریع نظیر PD3.0/QC3.0/AFC/SCP/FCP پشتیبانی می نماید و این یعنی هر دستگاهی را به آن متصل کنید، با بالاترین سرعت ممکن شارژ خواهد شد. از جمله مزیت های این شارژر فندکی این است که همزمان دو دستگاه را با خروجی حدبیشتر 95 وات شارژ می نماید؛ بدین ترتیب حتی لپ تاپ را هم می توانید با استفاده از آن شارژ کنید و لذت ببرید. در رابطه با سرعت شارژ شدن هم باید بگوییم پورت USB-C قادر است دستگاه ها را با سرعت 65 وات شارژ کند و پورت USB-A هم 30 وات. بدین ترتیب نباید انتظار داشته باشید وقتی همزمان دو دستگاه را به آن متصل می کنید، خروجی 95 واتی را دریافت کنید.

این شارژر فندکی از نمایشگر دیجیتالی هوشمند جهت مشاهده کردن لحظه ای اندازه ولتاژ در حال شارژ برای چک کردن سلامت باتری گوشی بهره می برد، از امکان مطابقت دادن ولتاژ ماشین با ولتاژ مناسب برای محصول در هنگام خاموش بودن و یا روشن بودن جهت جلوگیری از آسیب رساندن به باتری محصول بهره می برد، به تراشه ای هوشمند جهت حفاظت از باتری دستگاه ها در برابر شارژ بیش از حد، تغییرات شدت جریان، ولتاژ اضافی، اتصال کوتاه، توان بیش از حد، تخلیه شارژ و افزایش دما مجهز شده است. توجه داشته باشید این شارژر به همراه خود کابل ندارد.

11. شارژر فندکی انکر مدل A2725

شارژر فندکی انکر مدل A2725 با وجود ابعاد مناسبی که دارد، به دو درگاه USB-C مجهز است که هر دوی آن ها از فناوری PowerIQ 3.0 پشتیبانی می نمایند. توان کلی این شارژر چیزی در حدود 48 وات است اما این سرعت بین دو پورت تقسیم می گردد به گونه ای که شما با اتصال دستگاه به یکی از آن ها می توانید آن را با سرعت 30 و 18 وات شارژ کنید. با پورت 30 واتی امکان شارژ لپ تاپ های مجهز به USB-C را خواهید داشت اما با پورت 18 واتی توصیه می گردد گوشی و تبلت را شارژ کنید. هرچند با آن پورت سریع تر هم امکان شارژ گوشی و تبلت وجود دارد. جالب است بدانید این شارژر فندکی حتی کنسول نینتندو سوییچ را هم شارژ می نماید تا هنگام مسافرت های طولانی تفریح تان هم فراهم باشد.

برترین شارژرهای فندکی با قیمت کمتر از 1 میلیون تومان

1. شارژر فندکی تسکو مدل TCG 29

این شارژ محصولی از شرکت خوب تسکو است که توانسته رضایت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. این شارژ یکی از برترین های موجود در بازه قیمتی کمتر از 200 هزار تومان است که از قابلیت Auto ID بهره می برد، به این معنا که می تواند شدت جریان خروجی را متناسب با گوشی یا هر دستگاه دیگری تنظیم کند. این محصول دو پورت USB 2.0 دارد به این معنا که می توانید به صورت همزمان دو گوشی را شارژ کنید. به همراه این محصول یک کابل USB نیز عرضه می گردد که یک متر طول دارد.

2. شارژر فندکی بی تی ار مدل S1

شارژر فندکی BTR دو پورت خروجی مجهز به فناوری شارژ سریع و ایمن QC 3.0 دارد به این معنا که سرعت شارژ آن 4 برابر حالت عادی است. با استفاده از دو پورت این شارژر فندکی می توانید دو دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنید. بعلاوه نشانگر LED هم روی بدنه تعبیه شده تا بدین ترتیب هنگام شب، یافتن پورت ها برایتان کار سختی نباشد. این محصول از فناوری شارژ ایمن هم بهره می برد تا خطری نظیر افزایش ناگهانی ولتاژ، جریان و دما آسیبی به دستگاه شما وارد نکند.

3. شارژر فندکی باسئوس مدل Grain

یکی از محبوب ترین شارژرهای موجود در وبلاگ شخصی من شارژر بیسوس مدل گرین است. این شارژر فندکی 20 گرمی از دو درگاه خروجی USB 2.0 و چیپ ایمن برای شارژ هوشمند بهره می برد که می تواند با سرعت خوب و امنیت بالایی دستگاه شما را شارژ کند. البته این شارژر فندکی فست شارژ نیست و نمی توانید روی سرعت آن حساب ویژه ای باز کنید با این حال به عنوان یک محصول در این محدوده قیمتی کاملا عملکرد قابل قبولی دارد و توانسته نظر مثبت بسیاری را به خود جلب کند.

4. شارژر فندکی انکر مدل A2310 PowerDrive 2

این شارژر فندکی انکر یکی از برترین شارژر های فندکی موجود در بازار است که از فناوری IQ بهره می برد و قادر است با خروجی 4.8 آمپر گوشی یا تبلت شما را با سرعت بسیار خوبی شارژ کند بدون اینکه افتی در ولتاژ و شدت جریان به وجود بیاید. این شارژ قادر است دستگاه هایی نظیر گوشی، تبلت، پلیرها، مینی اسپیکر، دوربین های دیجیتالی، هدفون بلوتوثی و دستگاه هایی از این دست را شارژ کند. برای شارژ لپ تاپ خیلی نمی توانید روی آن حساب کنید چرا که حدبیشتر توان خروجی آن 24 وات است.

5. شارژر فندکی لیتو مدل H-4 به همراه کابل تبدیل microUSB

شارژر لیتو مدل H-4 یک شارژر هوشمند با دو خروجی است که شامل یک پورت USB معمولی و یک پورت USB-C می گردد. پورت Type-C خروجی 20 وات دارد و قادر است با سرعت بسیار خوبی گوشی شما را شارژ کند. اگر از گوشی اپل استفاده می کنید به خصوص مدل های نو که از شارژ سریع پشتیبانی می نمایند، می توانید روی این شارژر فندکی به عنوان یک گزینه ارزان حساب کنید. درون جعبه این شارژر فندکی یک کابل به طول یک متر واقع شده است که البته برای محصولات اپل مناسب نیست و باید به صورت جداگانه خریداری گردد. این محصول از قابلیت های مختلفی از جمله فناوری شارژ سریع نسخه 3.0، فناوری شارژ ایمن، فناوری USB PD و… بهره می برد.

6. شارژر فندکی باسئوس مدل CCNLZ

این شارژر 40 گرمی از دو خروجی بهره می برد که می تواند با سرعت بسیار خوبی گوشی و تبلت شما را شارژ کند. این محصول قابلیت ایمنی مولتی پروتکت و فناوری USB PD بهره می برد به این معنا که هیچ نگرانی از بابت آسیب تماشا دستگاه متصل به آن شما را تهدید نخواهد نمود. روی محصول یک نمایشگر هم تعبیه شده که می توانید اطلاعاتی از قبیل اندازه ولتاژ شارژ گوشی را روی آن مشاهده کنید. از قابلیت هایی که این شارژر فندکی را از سایر شارژر های مشابه متمایز می نماید این است که امکان پخش موسیقی با اتصال فلش به آن هم وجود دارد.

7. شارژر فندکی باسئوس مدل CCMLC20C

یکی از برترین شارژرهای موجود در بازار با قیمت کمتر از 1 میلیون تومان محصول بیسوس مدل CCMLC20C است. این شارژر 45 گرمی از یک درگاه USB معمولی و یک درگاه USB-C بهره می برد و قادر است گوشی و تبلت را با توان حدبیشتر 45 وات شارژ کند. این شارژر مثل بسیاری از شارژرهای دیگر بیسوس از تشخیص ولتاژ بهره می برد تا صدمه ای به دستگاه متصل وارد نگردد و بعلاوه با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع QC 2.0 تا 4 پلاس، بسیار سریع محصولات مختلف را شارژ خواهد نمود. این شارژر فندکی یک نمایشگر هم روی قسمت بالایی خود دارد که می توانید اندازه ولتاژ آن را مشاهده کنید.

8. شارژر انکر مدل A2732HF1

شارژر فندکی انکر مدل A2732HF1 از یک پورت USB معمولی و یک USB-C با توان کلی 35 وات بهره می برد که نه تنها گوشی بلکه در شارژ تبلت هم سرعت خوبی را ارائه می دهد. چراغ LED هم در اطراف این شارژر وجود دارد تا بتوانید در تاریکی هم پورت ها را پیدا کنید. توجه کنید این محصول بدون کابل عرضه می گردد.

سخن پایانی

در این مطلب کوشش کردیم برترین شارژرهای فندکی بازار با قیمت بیشتر و کمتر از 1 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم تا خرید آسوده و راحتی داشته باشید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی برترین شارژر های فندکی بازار با قیمت های متنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین شارژر های فندکی بازار با قیمت های متنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید