عرضه انبوه خودروهای برقی از سال آینده ، آیین نامه واردات خودروهای کارکرده تدوین شد ، امکان بازید از خودروهای وارداتی نو فراهم شد

به گزارش وبلاگ شخصی من، وزیر صنعت، معدن و تجارت از فراوری و عرضه خودروهای برقی به صورت انبوه از سال آینده اطلاع داد و گفت: تعداد زیادی خودرو آماده تحویل به مردم است و سال جاری رکورد فراوری خودرو را خواهیم زد.

عرضه انبوه خودروهای برقی از سال آینده ، آیین نامه واردات خودروهای کارکرده تدوین شد ، امکان بازید از خودروهای وارداتی نو فراهم شد

به گزارش وبلاگ شخصی من، عباس علی آبادی در گفت وگوی تلویزیونی در خصوص برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت، اظهار کرد: تعداد زیادی خودرو آماده تحویل به مردم است و وزارت صمت با تسهیلگری شرایط را فراهم می نماید و مردم در این مورد نگران نباشند.

وی اضافه نمود: اختلاف نظرها بین سازمان استاندارد، محیط زیست و خودروسازان در مقررات و ضوابط بوده است که با دستور رئیس جمهور در حال گذر از این مشکل هستیم. مردم نگران نباشند؛ زیرا خودروها فراوری شده اند و سال جاری رکورد فراوری خودرو را خواهیم زد.

وزیر صمت بیان نمود: در تحویل خودروها به مشتریان این موانع را بر می داریم و کسانی که به حساب خودروسازان یا سازمان حمایت پول واریز کردند خودروی خود را تحویل خواهند گرفت و روندها دنبال می گردد و شرکت ها و خودروسازان به تعهدات خود عمل نمایند.

علی آبادی ادامه داد: خودروهای مونتاژی هم فراوری شده که به زودی اطلاعات آنها نیز اعلام می گردد.

ارسال آیین نامه واردات خودروهای کارنموده به دولت

وی با بیان اینکه آیین نامه واردات خودروهای کارنموده تنظیم و تدوین شد و به دولت ارسال شده است، گفت: در جلسه هیئت دولت مطرح و تصویب خواهد شد که در این بخش تسریع خواهیم داشت.

وزیر صمت در خصوص واردات خودروهای نو نیز، بیان نمود کرد: روال کاری واردات خودروهای نو انجام می گردد و تعداد زیادی خودرو وارد شده که یک نمایشگاهی برپا می کنیم و مردم می توانند خودروها را ببینند.

علی آبادی با اشاره به اینکه مسیر ساخت انبوه اتوبوس های برقی به صورت انبوه آغاز شده است، گفت: احتمالاً مردم تا آخر سال جاری تعداد قابل توجهی اتوبوس برقی در شهر مشاهده خواهند کرد و از این اتوبوس های برقی استفاده خواهیم کرد.

وی با اعلام اینکه سال آینده خودروهای برقی به صورت انبوه برای مردم عرضه خواهد شد، بیان نمود: ساخت موتورسیکلت برقی به صورت تجاری آغاز شده و در زمینه فراوری خودروی برقی نیز دو شرکت جلوتر از بقیه هستند، البته در ساخت موتورسیکلت به صورت تجاری برخی ازشرکت ها کار را آغاز نموده اند.

وزیر صمت با اشاره به واردات ادامه داد: واردات خودروهای برقی که قابلیت های فوق العاده ای دارند، نیز در اولویت وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهند بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "عرضه انبوه خودروهای برقی از سال آینده ، آیین نامه واردات خودروهای کارکرده تدوین شد ، امکان بازید از خودروهای وارداتی نو فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه انبوه خودروهای برقی از سال آینده ، آیین نامه واردات خودروهای کارکرده تدوین شد ، امکان بازید از خودروهای وارداتی نو فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید