عنابستانی: منطق درستی در حوزه قیمت انشعاب و آب بها وجود ندارد

به گزارش وبلاگ شخصی من، نماینده مردم غرب خراسان در مجلس با اشاره به بی عدالتی موجود در قیمت انشعاب و آب بها، گفت: با توجه به اینکه در حوزه قیمت انشعاب و آب بها عدالت و منطق درستی وجود ندارد بنابراین باید به دنبال اصلاح قانون باشیم تا در این زمینه به نسبت محرومیت و یا برخورداری منطقه این قیمت ها مشخص گردد.

عنابستانی: منطق درستی در حوزه قیمت انشعاب و آب بها وجود ندارد

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ شخصی من، نشست نمایندگان مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی با رئیس اداره آبفای شهرستان سبزوار برگزار گردید.

علی اصغر عنابستانی نماینده مردم غرب خراسان در این نشست با بیان اینکه موقعیتی که مسئولان در اختیار دارند ویژه بوده و از حیث خدمت به مردم صندلی ویژه ای دارند، گفت: شغل شما از آن جهت که به تعبیری شغل سقایی است، صندلی ویژه ای دارد بنابراین باید قدر موقعیتی که دارید را بدانید و برای مردم کوشش شبانه روزی کنید.

وی همچنین با اشاره به بی عدالتی موجود در قیمت انشعاب و آب بها اضافه نمود: با توجه به اینکه در حوزه قیمت انشعاب و آب بها عدالت و منطق درستی وجود ندارد، باید به دنبال اصلاح قانون باشیم تا در این زمینه به نسبت محرومیت و یا برخورداری منطقه این قیمت ها معین گردد.

عنابستانی در خصوص مسائل مطرح شده گفت: برای طرح های عظیم و احتیاج های مطرح شده به دنبال بودجه خواهیم بود و حتماً مسائل را پیگیری می کنیم.

ریاضی رئیس اداره آبفای شهرستان در ادامه با ارائه گزارشی از شرایط شبکه آبرسانی روستایی و شهری به بیان بعضی از مسائل مانند کمبود تعداد مخازن، فرسودگی خطوط، متناسب نبودن میزان آب استخراج شده نسبت به جمعیت و احتیاج منطقه و احتیاج به حفر چاه های جدید برای تامین آب پرداخت.

رئیس اداره آبفای شهرستان با اشاره به فرسودگی خطوط لوله اضافه نمود: در شهرستان، 600 کیلومتر شبکه داریم که 200 کیلومتر آن احتیاج به تعمیر و تعویض اضطراری دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "عنابستانی: منطق درستی در حوزه قیمت انشعاب و آب بها وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنابستانی: منطق درستی در حوزه قیمت انشعاب و آب بها وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید