غیبت بازیکنانی مثل فخیم محسوس بود

به گزارش وبلاگ شخصی من، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با اشاره به غیبت فرهاد فخیم کاپیتان تیمش به علت آسیب دیدگی گفت: حیف بازیکنانی مثل فرهاد فخیم است که دور از میادین باشند چرا نمی توان تاثیرگذاری آنها را نادیده گرفت.

غیبت بازیکنانی مثل فخیم محسوس بود

حمید بیغم امروز (یکشنبه- 18 مهرماه) پس از رجحان 3 بر صفر تیمش مقابل فولادمبارکه سپاهان از هفته چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در جمع وبلاگ شخصی من اظهار کرد: بعد از تعطیلات شرایط واقعا سخت بود، امروز با تیمی بازی کردیم که دور از هر حاشیه ای فوتسال بازی کرد و ما از موقعیت های خود بیشتر استفاده کردیم.

وی اضافه کرد: به هر دو تیم تبریک می گویم، بعلاوه تیم داوری که روز خوبی داشتند، امیدوارم هر چه جلوتر می رویم شاهد بازی های بهتری باشیم.

سرمربی تیم مس سونگون در مورد غیبت کاپیتان تیمش به علت مصدومیتی که در جام جهانی برای او ایجاد شد، اظهارکرد: مهره ای را از دست دادیم که در قهرمانی ما تاثیرگذار بود و جای او در تیم خالی بود، امیدوارم که به زودی به میدان برگردد، بازیکنانی مثل فرهاد فخیم حیف است که دور از میدان بازی باشند. حمید احمدی نزدیک به 34 دقیقه با تمام قوا بازی و یاری زیادی به تیم کرد و در کنار بازیکنان جوانی که داشتیم توانستیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

بیغم در مورد دفاع از عنوان قهرمانی های تیمش در سرانجام فصل گفت: در حال حاضر باید بازی به بازی گام برداریم، هدف بعدی ما بازی مقابل تیم مقاومت کرج است که بازی بسیار سختی است، مطمئن باشید تیم سپاهان در ادامه لیگ تیم بسیار خوبی خواهد شد، کادر خیلی خوبی دارد و بعلاوه سخت افزارهای بسیار خوبی که به موفقیت تیم یاری می نماید. رسیدن به قهرمانی سخت است و ما کوشش می کنیم که برترین نتایج را به دست آوریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "غیبت بازیکنانی مثل فخیم محسوس بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت بازیکنانی مثل فخیم محسوس بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید