فرصت 6 روزه رونالدو برای شکستن رکورد دایی

به گزارش وبلاگ شخصی من، کاپیتان تیم ملی پرتغال با زدن 7 گل دیگر برای این تیم به رکورد علی دایی خواهد رسید.

فرصت 6 روزه رونالدو برای شکستن رکورد دایی

به گزارش وبلاگ شخصی من و به نقل از مارکا، با فرا رسیدن روزهای فیفا، کریستیانو رونالدو برای ثبت یکی از مهمترین رکوردهای دوران بازیگری اش خیز برداشته است. 7 گل دیگر برای ستاره شماره 7 و کاپیتان تیم ملی پرتغال کافی است که به رکورد علی دایی به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال در رده ملی برسد. دایی هم اکنون با 109 گل زده این عنوان را در اختیار دارد.

ستاره خط حمله یوونتوس برای رسیدن به این رکورد و شکستن آن در اولین دور از بازی های ملی سال 2021 شش روز فرصت دارد که این فرصت با بازی مقابل تیم ملی آذربایجان در هفته نخست بازی های انتخابی جام جهانی 2022 شروع می گردد، دیداری که فردا (چهارشنبه) در شهر تورین ایتالیا برگزار می گردد و پرتغالی ها در آن حکم میزبان را دارند.

سه روز بعد از آن رونالدو و یارانش دومین بازی خود در مرحله انتخابی را در شهر بلگراد مقابل حریفی سرسخت تر مانند صربستان انجام خواهند داد و در نهایت سومین بازی آنها هم روز 30 مارس (10 فروردین) در لوکزامبورگ مقابل تیم ملی این کشور خواهد بود. با توجه به سطح رقبا، رونالدو صرف نظر از مصدومیت یا اتفاقات غیرمنتظره دیگر از شانس بالایی برای گلزنی در هر سه بازی برخوردار است.

رونالدو که اولین بازی ملی اش برای پرتغال را 20 آگوست سال 2003 در سن 18 سالگی مقابل قزاقستان انجام داد، اولین گل ملی خود را در یورو 2004 مقابل یونان به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فرصت 6 روزه رونالدو برای شکستن رکورد دایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت 6 روزه رونالدو برای شکستن رکورد دایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید