قیمت تیگو 5 به مرز 800 میلیون رسید!

به گزارش وبلاگ شخصی من، چری تیگو 5 IL یک خودروی شاسی بلند است که مدت هاست به وسیله شرکت مدیران خودرو فراوری و عرضه می گردد. قیمت این خودرو در بازار به 690 میلیون تومان رسیده است.

قیمت تیگو 5 به مرز 800 میلیون رسید!

بعلاوه قیمت تیگو IE5 در بازار آزاد 790 میلیون تومان است. قیمت کارخانه تیگو IE5 هم 750 میلیون تومان است.

اما معینات تیگو 5 IL چیست؟

تیگو 5 یک خودروی شاسی بلند و محصول کشور چین است که از سال 95 به بعد در شرکت مدیران خودرو مونتاژ و به بازار عرضه شده است. این خودرو دارای موتور دو لیتری تنفس طبیعی است که می تواند حداکثر 139 اسب بخار و 182 نیوتن متر گشتاور فراوری کند.

اگرچه این خودرو در دسته خودروهای چینی قرار می گیرد اما بعضی معتقدند که کیفیت مطلوبی دارد. چری تیگو 5 یک خودروی خانوادگی محسوب می گردد که فضای کافی برای سفرهای خانوادگی دارد. به خصوص که نمای ظاهری و داخلی این خودرو از سال 97 مورد بازبینی نهاده شد و بعضی تغییرات ظاهری و امکانات رفاهی هم به این خودرو اضافه شده است.

قیمت چری تیگو 5 IL

بعضی از کارشناسان معتقدند چری تیگو 5 رقیب مستقیم جک S5 است.

قیمت تیگو 5 IL امروز 22 شهریور 690 میلیون تومان بود. قیمت تیگو IE7 هم امروز 880 میلیون تومان بود. بعلاوه قیمت تیگو IE5 در بازار آزاد 790 میلیون تومان است. قیمت کارخانه تیگو IE5 هم 750 میلیون تومان است.

شرکت مدیران خودرو در روزهای گذشته طرح فروش نقدی و اقساطی خودروهای خود را اجرا نموده است که این طرح شامل فروش فوری و فروش فوق العاده خودرو تیگو 5 هم می شد. در این طرح متقاضیان باید نیمی از مبلغ خودرو را به اسم پیش پرداخت واریز نمایند. سپس معین می نمایند که چند ماه و در چند قسط می خواهند قیمت خودرو را تسویه نمایند. در طرخ فروش اقساطی مدیران خودرو، تحویل خودرو فوری است. اما فروش خودرو مشمول سود 22 درصد می گردد.

منبع: تجارت نیوز

به "قیمت تیگو 5 به مرز 800 میلیون رسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تیگو 5 به مرز 800 میلیون رسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید