معرفی سالن کاشت ناخن در قشم

به گزارش وبلاگ شخصی من، بسیاری از بانوان ساکن جزیره زیبای قشم در پی زیبایی ناخن هایشان هستند؛ اما از آنجایی که سالن های زیبایی بسیار زیاد است و افراد زیادی در این زمینه فعالیت می نمایند، انتخاب برترین ناخن کار به یک کار سخت تبدیل شده است. سوالی که بیشتر مردم در پی آن هستند و پاسخ به آن سخت است اما در این مقاله ما قصد داریم یکی از برترین سالن های ناخن کاری در قشم را به شما معرفی کنیم که جزو محبوب ترین و برترین سالن های حرفه ای کاشت ناخن در قشم است.

معرفی سالن کاشت ناخن در قشم

سالن کاشت ناخن در قشم

مراقبت از ناخن ها و داشتن ناخن های زیبا سابقه ای طولانی دارد در زمان های قدیم حنا را روی ناخن ها می زدند و امروزه لاک، اکستنشن ناخن و سایر خدمات در این زمینه رواج دارد… در سال های گذشته شاهد رشد تصاعدی سالن های ناخن و بعلاوه علاقه مندان به آن بوده ایم ناخن های زیبا، سالم و بلند رویایی است که امروزه انواع مراکز کاشت ناخن آن را به واقعیت تبدیل نموده اند. این روزها سالن های زیبایی بسیاری در سراسر شهر راه اندازی شده و خدمات مراقبت از ناخن را ارائه می دهند، دوستداران خدمات زیبایی ناخن بدون شک در پی برترین سالن کاشت ناخن در قشم و برترین ناخن کار در این جزیره زیبا هستند اما تعداد سالن های فعال در این زمینه انتخاب و یافتن برترین ناخن ها را با مشکل روبرو نموده است.

انتخاب برترین ناخن کار در جزیره قشم!

یک ناخن کار حرفه ای باید در چه زمینه ای تجربه و مهارت داشته باشد؟ ناخن کاری حرفه ای را با چه معیاری تشخیص دهیم؟ برای انتخاب برترین ناخن کار، بهتر است ابتدا نمونه کارهای او را ببینید. پس از مشاهده نمونه کارها، در مرحله بعد می توانید اطلاعاتی در خصوص مقدار رضایت مشتری و نحوه عملکرد آن به دست آورید بعد از اینکه از این مرحله مطمئن شدید، می توانید شرایط کار را آنالیز کنید تا کار را از نزدیک ببینید و مطمئن شوید ناخن کار خوب و حرفه ای خود را پیدا نموده اید. خدمات مراقبت از ناخن شامل مانیکور، پدیکور و غیره می باشد که خدماتی کاملا تخصصی هستند بنابراین خدمات کاشت ناخن برای علاقه مندان به کاشت ناخن باید با ظرافت و بی عیب و نقص انجام گردد نکته مهم دیگر در ارائه خدمات ناخن امنیت شغلی است یک تکنسین ناخن خوب باید در کنار سلامتی، خدمات ناخن را نیز به مشتریان ارائه دهد و انتخاب یک تکنسین ناخن خوب برای رعایت بهداشت و آسیب نرساندن به ناخن ها و انگشتان مشتری لازم است.

صبور بغدادی مدرس کاشت ناخن با تجربه ای بیش از 7 سال در زمینه کاشت ناخن میتواند گزینه بسیار مناسبی برای زیبایی ناخن های بانوان عزیز ساکن قشم باشد!

ویژگی های یک ناخن کار خوب

  • ارائه خدمات با کیفیت
  • وقت شناسی
  • هنر ناخن مدرن
  • آشنایی با ابزارهای تازه
  • خلاقیت و ایده های تازه

ارائه خدمات و آموزش انواع خدمات کاشت ناخن در سالن تخصصی

کاشت ناخن در قشم و شهرستان های دیگر برای زیباتر شدن دست ها و داشتن ناخن های زیبا انجام می گردد که باعث شده بسیاری از خانم ها به کاشت ناخن علاقه مند شوند. کاشت ناخن علاوه بر زیبایی، برای افرادی که ناخن های نامناسبی دارند و یا عادت به جویدن دارند نیز بسیار مناسب است.

کاشت ناخن با پودر

کاشت ناخن با پودر که به آن کاشت پودری یا قلم اکریلیک نیز می گویند. در کشت پودری ابتدا مانیکور روی ناخن انجام می گردد سپس پوست اطراف ناخن و کوتیکول به یاری پشت زن برداشته می گردد و گوشت اضافی اطراف ناخن با نیپک پاک می گردد در مرحله بعد می توان هر 10 ناخن را طوری حالت داد که شکل و میزان ناخن ها یکسان باشد. مراحل بعدی پرکردن روی پوسته ناخن، استفاده از ضد قارچ، ایجاد فرم کاشت ناخن به سلیقه مشتری (صاف یا کوتاه، سر گرد، نوک تیز، مستطیلی و)، سوهان زدن و روانکاری پوسته و اطراف ناخن است و برای رشد ناخن های رنگی می توانید از پودر رنگی بهره ببرید.

مزایای کاشت پودر ناخن چیست؟

کاشت ناخن پودری یکی از برترین، پرکاربردترین و پایدارترین انواع کاشت ناخن است و بیش از 80 درصد متخصصان کاشت ناخن و مشتریان کاشت ناخن از این نوع کاشت ناخن استفاده می نمایند. این روش استحکام و مقاومت بالایی را نشان می دهد، بعلاوه صدف باعث بلندتر و زیباتر جلوه دادن ناخن ها می گردد. فرآیند اکستنشن ناخن پودری بسیار زمان بر است و در هر ترمیم حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم طول می کشد.

کاشت ناخن با قالب

هنگام انجام این نوع کاشت ناخن، مواد داخل قالب ناخن مصنوعی ریخته می گردد تا شکل ناخن به خود بگیرد سپس مانیکوریست پس از استفاده از ماده ضد قارچ روی ناخن، شابلون را به طرز ماهرانه ای روی بستر ناخن قرار می دهد و پس از چند ثانیه شابلون را از مواد روی ناخن جدا می نماید و سپس آغاز به طراحی می نماید به این روش کاشت، کاشت ناخن قالبی می گویند

کاشت ناخن با قالب چه مضراتی دارد؟

کاشت ناخن با کاشت قالب یا سیستم دوگانه کاشت قدیمی تری است و ماندگاری کمتری دارد در این روش ناخن خیلی سریع می شکند و توانایی زیادی در گرفتن کاشت ناخن در هوا دارد. این روش نیازی به فایل ندارد، بنابراین در زمان بسیار کوتاهی اجرا می گردد مواد به کار رفته در کاشت ناخن حاوی کپک بیشتری هستند به همین علت شکل این نوع کاشت ناخن ضخیم است و ناخن های کاشته شده طبیعی نیستند. در عین حال باید مراحل قرار دادن مواد را در قالب کاشت به سرعت انجام دهید تا مواد کاشت خشک نشوند در انتها کار کاشت با قالب کاشت شیشه ای و براق خارج می گردد.

کاشت ناخن با ژل

کاشت ناخن با ژل یکی از روش های حرفه ای کاشت ناخن در قشم است در کاشت ناخن ژله ای به علت استفاده از ژل های مخصوص در سه مرحله، ناخن ها درخشش و شفافیت بی نظیری به خود می گیرند و نتیجه کاشت ناخن را چندین برابر زیباتر می نمایند. در کاشت ناخن پس از کاشت از سه لایه ژل یعنی ژل بیلدر، ژل فینیشینگ و تاپ گلاس برای ایجاد لایه ای شیشه ای و محکم بر روی سطح ناخن استفاده می گردد. بعد از هر بار استفاده از ژل روی سطح، ناخن های روی دست را در دستگاهی به نام UV قرار می دهند و با یاری یک ماده پاک نماینده حالت چسبندگی آن را از بین می برند.

رزرو نوبت ناخن با صبور بغدادی در جزیره زیبای قشم

صبور بغدادی مدرس حرفه ای کاشت ناخن در قشم میتواند کلیه خدمات زیبایی ناخن ها را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به شما دوستان گرامی ارائه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو نوبت با صبور بغدادی در جزیره زیبای قشم میتوانید به وسیله سایت Shakibabaghdadi.com اقدام فرمایید.

منبع: فوت و فن

به "معرفی سالن کاشت ناخن در قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سالن کاشت ناخن در قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید