منچستریونایتد 3 ، برنلی 1؛ بردی شیرین برای رسیدن به آرامش

به گزارش وبلاگ شخصی من، خبرگزاری خبرنگاران- شیاطین سرخ این بار تحت راهنمایی رانگنیک برد مجذوب کننده تری کسب کردند.

منچستریونایتد 3 ، برنلی 1؛ بردی شیرین برای رسیدن به آرامش

به گزارش وبلاگ شخصی من، سال پرفراز و نشیب 2021 با پیروزی برای منچستریونایتد تمام شد و آنها با درخشش در همان نیمه نخست توانستند با نتیجه 1-3 برنلی را شکست دهند. یونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه هشت به گل اول رسید. حمله این تیم از سمت راست در نهایت باعث شد پاس کریستیانو رونالدو به اسکات مک تومینای برسد و او با ضربه ای دقیق از ابتدای محوطه جریمه پیروز به گلزنی شد.

حملات یونایتد ادامه یافت و این تیم خیلی زود به گل دوم هم دست یافت. جیدون سانچو از سمت چپ حرکت نموده و وارد محوطه برنلی شد. ضربه این بازیکن بعد از برخورد با بن می تغییر جهت داده و وارد دروازه شد یونایتد به گل دوم برسد. اما در دقیقه 35 یونایتد به گل سوم هم رسید. ضربه تماشایی اسکات مک تومینای از پشت محوطه به دیرک برخورد کرد و در ریباند این کریستیانو رونالدو بود که به راحتی دروازه خالی را باز کرد. اما در دقیقه 38 برنلی یکی از گل های خورده را جبران کرد. آرون لنون از سمت راست وارد محوطه شده و با یک ضربه فنی و زمینی پیروز به زدن گل اول تیمش شد تا نیمه اول با رجحان 1-3 یونایتد به اتمام برسد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی ارسال میسون گرین وود بود که یونایتد می توانست به گل چهارم هم دست یابد، اما ضربه سر رونالدو دقیق نبود و راهی به دروازه برنلی پیدا نکرد. در دقیقه 70 یونایتد باز هم صاحب موقعیت شد و این بار ادینسون کاوانی با ضربه ای والی دروازه برنلی را تهدید کرد، اما هنسی با عکس العملی فوق العاده اجازه نداد گل چهارم یونایتد به ثمر برسد. در لحظات سرانجامی باز هم رونالدو صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او از زاویه ای سخت به تور کنار دروازه برنلی برخورد کرد و در نهایت بازی با همان نتیجه 1-3 به سود یونایتد به اتمام رسید.

گل های اسکات مک تومینای، بن می (گل به خودی) و کریستیانو رونالدو، هر سه امتیاز آن بازی را به حساب شیاطین سرخ واریز کردند. سرمربی آلمانی منچستریونایتد در سرانجام مسابقه گفت: همان طور که انتظار می رفت، یک بازی سخت و فیزیکی مقابل تیمی بود که بسیار فیزیکی بازی می نماید. ما توانستیم توانایی های تیم مان را نشان بدهیم. امروز بالا بردن سطح انرژی تیم اهمیت داشت. عملکرد کل تیم خیلی بهتر بود و من از عملکرد وینگرهای مان رضایت داشتم. جیدون (سانچو) خوب کار کرد، میسون (گرینوود) هم همین طور. مقدار کوشش ادی (کاوانی) و کریستیانو (رونالدو) شگفت انگیز بود.

طی هفته های گذشته فرصت چندانی برای تمرین کردن نداشتیم. چیزی که مهم است، اشتیاق و انرژی است که ما در بازی های خانگی آن را نشان می دهیم. حالا باید چنین نمایش هایی را به طور مستمر ارائه کرد. من نمی گویم چهارم شدن حداقل خواسته ماست. مهم برداشتن قدم های رو به جلوی بعدی است. ما هشت بازی پیاپی بدون شکست را سپری نموده ایم. حالا وقت برداشتن قدم های بعدی است. تمرکز من روی بازیکنان فعلی قرار گرفته است و ما به مقدار کافی بازیکن داریم. انتقال های تابستانی در صورتی معقولانه هستند که موجب افزایش کیفیت شوند. ما فعلا در این باره حرف نزده ایم.

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال در تابستان سال جاری بعد از 11 سال به منچستریونایتد بازگشت اما نتوانسته روزهای خوبی را با شیاطین سرخ تجربه کند و این تیم در مسابقات این فصل لیگ برتر آغاز ضعیفی داشته است و همین موضوع باعث ایجاد شایعاتی در خصوص ناراحت رونالدو و تمایل این بازیکن به جدایی از جمع شیاطین سرخ در ژانویه شده است. با این وجود ژرژ مندس، مدیر برنامه های رونالدو نظر دیگری دارد و می گوید کریستیانو تمام تمرکزش را به انجام وظایفش در ترکیب منچستریونایتد معطوف نموده است. مندس در این باره به اسکای گفت:

کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد بسیار خشنود است و می خواهد مانند تمام روزهای دوران حرفه ای خود به عملنمودهای خوب و قدرتمندش ادامه دهد. مطمئنم فصلی فوق العاده برای او خواهد بود.

رونالدو از زمان بازگشتش به الدترافورد در 20 بازی 14 گل زده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "منچستریونایتد 3 ، برنلی 1؛ بردی شیرین برای رسیدن به آرامش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد 3 ، برنلی 1؛ بردی شیرین برای رسیدن به آرامش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید