مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ادامه جنجال های طلاق مدیرعامل آمازون تا سلاح نو ارتش ایالات متحده

به گزارش وبلاگ شخصی من، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ادامه جنجال های طلاق مدیرعامل آمازون تا سلاح نو ارتش ایالات متحده

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

زمانی که برای نخستین بار مطرح شد جف بیزوس؛ مدیرعامل آمازون قصد جدایی از همسرش مک کینزی را دارد، برای بسیاری از افراد سوالی بزرگ مطرح شد؛ دلیل این طلاق چیست؟ اکنون با گذشت تقریبا یک ماه از این خبر، شاید دلیل ظاهری (خیانت بیزوس به همسرش) معین باشد، اما این که این خبر چگونه منتشر شده و به گوش مک کینزی و رسانه ها رسیده همچنان در هاله ای از ابهام است و از رئیس جمهور ایالات متحده تا دولت عربستان سعودی بین مظنونین حضور دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سافت بانک خودرو خودران تازه خود را با هدف ارائه خدمات بهتر به شرکا و طرفین قرارداد خود رونمایی کرد. هدف از این کار افزایش ناوگان روباتیک و کاهش هزینه های حمل و نقل عنوان شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اپل نیروهای دائم پیمانکار متعددی دارد که با این شرکت در حوزه های مختلف همکاری می نمایند اما اخیرا بخشی از این شرکت که به نیمه سیاه مشهور شده اند به شدت مورد توجه واقع شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دونالد ترامپ در حال برنامه ریزی است تا مسیرهای دولتی دستیابی به هوش مصنوعی را کوتاه تر کند. این تصمیم پس از آن گرفته شده که ترامپ اخیرا اعلام نمود هر گونه همکاری با شرکت های چینی برای توسعه زیرساخت های مخابراتی ایالات متحده را محدود می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

الکس استاموس، مدیر امنیتی پیشین فیسبوک با یک تشبیه جالب و تامل برانگیز گفته که فرهنگ رهبری در فیسبوک بی شباهت به فرهنگ رهبری در سریال بازی تاج و تخت نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اتاقک استراحت یا کپسول هوشمند انفرادی که برای خواب افراد طراحی شده ، پدیده ای نسبتا تازه است که نخستین بار به وسیله شرکت گوگل معرفی گردید. این کپسول ها یا اتاقک ها شامل یک صندلی و درپوشی می شوند که فرد با قرار گرفتن در آن از دنیای پیرامون فارغ شده و احساس آرامش می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شاید باورکردنی نباشد اما سلاح تازه ارتش ایالات متحده شبیه به آیفون خواهد بود؛ این موضوعی است که اخیرا از سوی مقامات ارتش ایالات متحده مطرح شده و توجه زیادی را به خود جلب نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ادامه جنجال های طلاق مدیرعامل آمازون تا سلاح نو ارتش ایالات متحده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ادامه جنجال های طلاق مدیرعامل آمازون تا سلاح نو ارتش ایالات متحده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید