نامزد سابق رونالدو با فوتبالیست مشهور وارد رابطه شد!

به گزارش وبلاگ شخصی من، ظاهرا لوکاس هرناندس ستاره بایرن مونیخ که به تازگی از همسرش جدا شده، با نامزد سابق کریستیانو رونالدو وارد رابطه شده است. این مدافع به علت مصدومیت شدید در بازی افتتاحیه فرانسه در جام جهانی، در چند ماه گذشته از میادین دور بوده است. او تمام نیم فصل دوم بایرن را از دست داد و امیدوار است در تابستان به آمادگی کامل برسد.

نامزد سابق رونالدو با فوتبالیست مشهور وارد رابطه شد!

طبق گزارش ها، در همین حال که هرناندس دوره های توانبخشی خود را طی می نماید، کریستینا بوچینو را هم می بیند و با او وارد رابطه شده است. هرناندس از همسرش آملیا لورنته جدا شد و رسانه های آلمانی گزارش دادند که آن ها اکنون جدا از هم زندگی می نمایند. این زوج دارای دو فرزند، مارتین 4 ساله و دختری 10 ماهه به نام نیوِس، هستند. آملیا اخیرا در اینستاگرام نوشت: فراموش نکن که دو فرزند داری که به تماشا آن ها نمی آیی.

کریستینا بوچینوی 37 ساله قبلا با رونالدو ستاره سابق رئال مادرید و منچستریونایتد رابطه داشت. این زوج در سال 2016 با هم در ایبیزا دیده شدند و کریستینا که بازیگر است، همواره از رونالدو به خوبی صحبت می کرد. او گفت: من به ایبیزا رسیدم و کریستیانو رونالدو آنجا بود. همدیگر را دیدیم، از هم خوشمان آمد و بعد مثل یک جنتلمن من را به شام دعوت کرد. او مرد بزرگی است. چیزی که باید بگویم این است که کریستیانو رونالدو آرام و مجذوب کننده است. او یک مرد سخاوتمند و یک جنتلمن واقعی است که می داند با زن ها چطور رفتار کند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "نامزد سابق رونالدو با فوتبالیست مشهور وارد رابطه شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامزد سابق رونالدو با فوتبالیست مشهور وارد رابطه شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید