نظرسنجی، محرومیت یک سوم آمریکایی ها از درمان به علت ناتوانی اقتصادی

به گزارش وبلاگ شخصی من، نتایج یک نظرسنجی تازه نشان داد تقریباً یک سوم آمریکایی ها در 3 ماه گذشته از دریافت خدمات درمانی ضروری به علت نداشتن استطاعت اقتصادی خودداری نموده اند.

نظرسنجی، محرومیت یک سوم آمریکایی ها از درمان به علت ناتوانی اقتصادی

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ شخصی من، بر اساس یک نظرسنجی که امروز (سه شنبه) منتشر شد، تقریباً یک سوم آمریکایی ها در سه ماه گذشته از مراقبت های پزشکی ضروری به علت ناتوانی اقتصادی خودداری کردند.

طبق نتایج نظرسنجی مرکز سیاست گذاری سلامت غرب و گالوپ، 30 درصد از شرکت کنندگان گفتند که به علت هزینه ها از مراقبت های پزشکی انصراف داده اند که نسبت به 9 ماه قبل سه برابر شده و به بالاترین حد خود در طول همه گیری رسیده است.

یک پنجم از پاسخ دهندگان هم گفتند که شرایط سلامتی آن ها یا یکی از اعضای خانواده شان به علت این تاخیر، وخیم تر شده است.

بیست درصد از خانواده هایی که بیش از 120 هزار دلار عایدی دارند نیز گزارش دادند که دریافت خدمات درمانی را به دلایل اقتصادی به تعویق انداخته اند که در ماه مارس سه درصد بود.

تیم لاش رئیس مرکز سیاست گذاری سلامت غرب به هیل گفت که داده هایی که نشان می دهد افرادی که عایدی به طور قابل توجهی بالاتر از عایدی میانه دارند هم درگیر هستند، بیانگر وجود یک مشکل واقعی است.

او گفت: این به من می گوید که ما در یک نقطه شکست هستیم و کسانی که مستأصل هستند فقط افراد کم عایدی نیستند، بلکه حتی آن هایی هستند که مرفه ترند. ما باید راهی برای خروج از آن پیدا کنیم.

تقریبا یک سوم آمریکایی ها شرکت کننده در این نظرسنجی گفتند که اگر امروز به مراقبت های ارزان احتیاج داشته باشند، به آن دسترسی نخواهند داشت؛ در نظرسنجی صورت گرفته در بهار 18 درصد این نظر را داشتند. بعلاوه، 42 درصد گفتند نگران هستند که نتوانند هزینه مراقبت های پزشکی لازم را در سال آینده بپردازند.

در بیانیه ای که با نتایج این نظرسنجی منتشر شد، آمده است: دهه ها اقدام ناموفق و تضعیف اقدامات جسورانه فعلی برای کاهش هزینه ها، باعث شده تا آمریکایی ها در انتها سال، آینده را مانند گذشته تاریک ببینند.

همه گیری کرونا تقریبا دیدگاه نیمی از آمریکایی ها را نسبت به سیستم مراقبت های بهداشتی این کشور بدتر نموده و 15 درصد گفتند که در پرداخت هزینه ها با مشکل بیشتری روبرو هستند و صرف نظر از وابستگی سیاسی آن ها، دو سوم آمریکایی ها انتظار ندارند سیاست ها به کاهش هزینه ها منتهی گردد.

در این نظرسنجی بعلاوه یکی از هر 20 پاسخ دهنده گفت که دوست یا خویشاوندی را می شناسد که در سال گذشته پس از عدم دریافت مراقبت های لازم به علت هزینه، جان خود را از دست داده است. در حالی که شرکت کنندگان سیاه پوست دو برابر بیشتر از سفیدپوستان محتمل بود که کسی را بشناسند که این مسئله درباره او صدق کند.

این نظرسنجی با شرکت 6663 بزرگسال آمریکایی از 50 استان و واشنگتن بین 27 و 30 سپتامبر و 18 و 21 اکتبر انجام شد و حاشیه خطای آن 1.5 درصد بود.

ننایج این نظرسنجی در حالی منتشر شده که اخیراً گرگوری پولند اپیدمیولوژیست مایو کلینیک در روچستر مینه سوتا گفت که طبق محاسبات وی، بیش از 30000 نفر در ایالات متحده قبل از انتها سال میلادی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست خواهند داد.

سویه نو اُمیکرون اولین بار در 11 نوامبر در بوتسوانا شناسایی شد و در 14 نوامبر در آفریقای جنوبی دیده شد. اولین مورد در ایالات متحده اول دسامبر به ثبت رسید و در حال حاضر موارد تایید شده در 25 استان وجود دارد.

پیش تر، آنتونی فائوچی مشاور ارشد پزشکی دولت آمریکا هشدار داد ایالات متحده پتانسیل ورود به موج پنجم همه گیری کرونا را دارد و شیوع گونه اُمیکرون در این کشور را اجتناب ناپذیر خواند.

ص

منبع: خبرگزاری فارس

به "نظرسنجی، محرومیت یک سوم آمریکایی ها از درمان به علت ناتوانی اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرسنجی، محرومیت یک سوم آمریکایی ها از درمان به علت ناتوانی اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید