هزینه بالای راه اندازی مانع ایجاد پیست دوچرخه سواری سمنان شده است

به گزارش وبلاگ شخصی من، دبیر هیات دوچرخه سواری استان سمنان گفت: هزینه های بالای راه اندازی پیست دوچرخه سواری و نبود حمایت از سوی سازمان های ذیربط مانع از احداث پیست دوچرخه سواری در استان شده است.

هزینه بالای راه اندازی مانع ایجاد پیست دوچرخه سواری سمنان شده است

به گزارش گروه استان های وبلاگ شخصی من از سمنان، احسان رئوفی دبیر هیات دوچرخه سواری استان سمنان گفت: راه اندازی پیست دوچرخه سواری به علت هزینه بالا و محدودیت بودجه هیات دوچرخه سواری تا به امروز در استان محقق نشده است البته مدتی قبل بنا به خواست استانداری سمنان نقشه پیست استاندارد و حرفه ای از طریق هیات دوچرخه سواری طراحی و ارائه شد که متاسفانه عملیات راه اندازی محدود به همان نقشه اولیه باقی ماند.

رئوفی ادامه داد: دوچرخه سواران استان بیمه های ورزشی خود را با دیگر عناوین رشته های ورزشی دریافت می کنند و به همین علت تعداد دوچرخه سواران با آمار بیمه ورزشی مطابقت ندارد.

دبیر هیات دوچرخه سواری استان شرح داد: برای اجتناب از انحصاری شدن تیم های دوچرخه سواری جهت حضور در مسابقات کشوری و استانی، فراخون مسابقات در سطح استان اطلاع رسانی می شود تا نفرات تازه و توانمند شناسایی و در تیم های استانی حضور داشته باشند.

او ابراز داشت: مسابقات انتخابی دوچرخه سواری استان برای حضور در لیگ یک کشور در نیمه دوم مهرماه جاری از طریق هیات دوچرخه سواری استان برگزار می شود.

انتهای پیام / ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هزینه بالای راه اندازی مانع ایجاد پیست دوچرخه سواری سمنان شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه بالای راه اندازی مانع ایجاد پیست دوچرخه سواری سمنان شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید